喂!你留左幾耐呀
 
  
                                


s!u虎兒
暱稱: ABC
性別: 男
國家: 香港
地區: 西貢區


2010 年 3 月 2 日  星期二


為什麼? 傷心 分類: 未分類

不知道你因為什麼而說這番話

你令我真的傷心吧!

認識既日子好短

但係你同我講依番既說話

真係...真係令我好傷心-.-

憎....憎....憎

你喜歡的這憎飽佢

原來你一直都憎我

好.....好.....好

依幾日同我講既野都係假既

我容易比人呃!我太笨

實在太笨.

算吧!不知道你這樣會是因為什麼也是好的!

我都唔知你見到依篇野有咩感覺....

只可以跟你說一句:令你好失望.