|

|
2010 年 3 月 9 日 星期二 |
09/03  |
分類: 未分類 |
|
今蕉自己一個人番
去到阿b到.阿b話唔番
叫左佢休息就番tkl
悶死我!
佛學x1:悶死.....無野做
數學x1:又教.悶到我死
小息:等某人黎拎野
電腦x2:做工作紙同作業(第3課-.-)
小息:落左去食野.見到某人
英文x1:教新野...好快就過左
中文x1:同ki b坐.去左食朱古力-.-
lunch:又有人唔見野.頂.煩死
nns(英文)x2:訓左陣.就落堂-.-
放學:數學tsa.做完工作紙就閃人.悶死
自己一個人番pl.見到7仔.
等6點30.....再等8點幾同某人msn
|
« | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | ... | 63 | » |