痴線ge...!!!!!!!!!!!
有無人help到我
忍~~~人的容忍度有限也...再這下去.我怕我會忍不住..>m<
今日考完數學同生物啦 都識ge!!仲對住份卷~覺得簡單~!!^^!! 明天就要面對我的最大敵人----英文!! 在此刻~我而好努力溫習!不過~總是心情很不安!! 可能~係自信問題~定係根本就係無可能會合格 咁多年黎~英文~合格~而經係奇蹟~更何況~今次要拎好高分..簡直係天荒夜譚... 一整天~不停地溫習~總是覺得無咩奘左入個腦...!!><!!
天日就考試啦!! 唉~唔知點咁 好驚好驚...!! 真係要!!就咁~完結! 最後一拼了!!! 不過!真係~考試!!都無咩緊張feel!唔知點解..可能習慣了!!! 3星期了! 3星期~有個!好似保標ge人跟住曬! 有點兒覺得反感!! 經常講住同一樣野! 真係煩到...!唉!!! 唔知點咁!! 覺得自己將來好似好灰咁... 希望下年可以再同你地一班啦!!
心情好繁雜...........
吼吼~@@!!! 琴日! 輕輕鬆鬆咁過! 放學返到屋企~就去左踢波!踢完波~就返屋企食反~沖涼換衫! 出街行左陣~就去左睇波啦!!haha!^^! 都講巴塞一定win架啦哈哈!! 睇到成5點~真係俞睇俞興奮!!ke
巴塞@FCB@haha巴塞@FCB@haha!@@
有d野!失去左先發覺佢ge重要.先懂得珍惜^^ 就係因為甘~失而復得ge感覺係興奮得不得了!!