gigi0830
暱稱: 〝 愷 ..
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

最新日誌
♥ 好唔捨得呀..t^t
♥ H4PP丫 T0G3TH3R!!...
♥' MY HONEY BUNNY' ...
♥聖 誕 快 樂 〞=]
2008-12-22

日誌分類
全部 (33)

訪客留言
最近三個月尚無任何留言

最近訪客
最近沒有訪客

每月文章

日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌

我的好友

我的連結
尚無任何連結

日誌統計
文章總數: 33
留言總數: 39
今日人氣: 1
累積人氣: 1863

站內搜尋
RSS Feed

2008 年 10 月 25 日  星期六   晴天


♥♥2個月精華^^♥♥ 分類: 未分類

 

18/10 [凍左]下個禮拜half term.. 今年個half term好似長左” half term要搬落house個邊=]希望上倒網啦! 因為bursar 唔記得交$$”

 

 

4/10 好憎呢間學校呀!!!!!!!!!!!!!比保姆收左個kettle.. 成間學校d人都唔知係咪變態嫁!?話聞倒有面味囉!!on9!!  我唔問佢都唔講,, 鎖門好明顯就唔想有人入泥啦! 如果係咁,我買條鎖匙泥做乜姐! 好想打9!

 

 

 

18/9 Jason生日快樂呀!!=] 不過生日仲要gated..-3-[可能係最後1年同佢講生日快樂lu…] 大家加油吧!

 

 

 

17/9 唔見左我心愛既winnie the pooh.. 好傷心搵極都搵唔倒__

 

呢排睇倒媽咪sd比我d e-mail..先知原來教會個個[碧珊]姐姐好叻嫁!!好羨慕佢,好想好似佢咁~~所以要努力呀!!!

今日English要響全班面前讀晒我作個篇野    超驚   feel倒塊面勁熱.. 好似就暈咁-3- 不過讀完唔洗煩lu! Yes>v<!!

好想快d番泥呀..  個日lunch先至離譜-3- 碟飯已經細碟..仲要d牛肉5隻手指數得晒囉..!”

p.s. lunch+左價………真係好過去搶-_______-

 

 

14/9祝大家中秋節快樂=] 今日食左個月餅,, 好想響香港度過呀!!

 

 

 

13/9 媽咪,生日快樂!!  HaPpY B’DaY!!

 

 

 

11/9

 

搬左房lu.. 又要由頭執過晒d-_____-’’

上個禮拜6出左town,, 終於買左個支tommy girl!! (好香=])

夜晚同校長+bursar出左去碌[ling]………..

之後玩到10點幾倒就走lu,, 番去個陣仲同Frances share左個兒童餐添..” 蘿神嗌左兩條腸..Brian+Jason就嗌左兩個餐,,我地咁多個加加埋埋d薯條[又大條喎”]都真係有點兒不過好肚餓所以都食得晒~

 

 

就泥中秋節喇!!好興奮=] 好想食月餅-33333-+媽咪就泥生日lu..已經好多年冇同佢一齊慶祝..好想快d番香港

 

 

 

 

 

 

 

p.s. Katrina泥左我學校喇!!!=]超開心xd”+多左個新既香港男仔—Thomas,,好搞笑..

 

 

 

3/9

 

今日第一日番學,, 一番到去見倒d鬼妹高左好多+變左好多”-3- 哈哈..

本來都冇乜點諗過佢地會唔會送生日禮物比我=] 點知Tori轉個頭就比左我XP (set hello kitty, 好令呀!)

真係好好好好好好好好開心呀!!!!=]

番到boarding[]佢地份禮物個時….喊左出泥雖然份禮物唔係好特別.. 但係今年可能係最後1年見倒佢地,, 真係好唔捨得=[

宜家都已經係咁   d都唔知點算  走個時實喊到豬頭咁…-3-

 

 

p.s. 今日終於執晒野喇..-v- 盞房燈壞左=[

 




2008 年 8 月 30 日  星期六   晴天


♥ ♥ ♥ 生日快樂呀!!!♥ ♥ ♥ 分類: 未分類

 好彩仲趕得切響自己牛一打篇日記,,今日真係好開心呀~~

今日終於收倒瑩影份生日禮物喇!!!好令呀^^+好中意=]

仲記唔記得你叫我比你+野個本簿呀?我呀媽睇左-3-" 仲比佢估倒[心愛既人係:___]係邊個...(LYY)哈哈"

仲有收倒好多人既祝福,,好多個[生日快樂!!]=]

但係一講到生日禮物就淆晒底,,哈哈XD

尋晚仲響瑩影屋企度過夜,,超搞笑!!=]

*呢個仲著住校服既就係榮wing喇^^"*

*呢個真係笑左好耐''''哈*

*玩到12點倒,,瑩影仲煮飯比我地食添呀~成個呀媽咁..he he he*

*好想要呢件褸呀>//<不過好貴"'著過就夠喇=]睇下昱霖哥著得幾英偉就知啦~ha*

p.s 相簿已更新..// 係fd既就留個cm啦=]

 




2008 年 8 月 27 日  星期三   晴天


♥ 仲有3日... 分類: 未分類

尋晚睇番自己細個既video,, [好搞笑''']

細個真係好! 好想快d讀完書呀~~ 但係又唔想咁快大個" [好予盾-3333-]

去睇下我個相簿吧! 新增左細個時候既相..

記得留個cm ●____<'' thzzzz



« | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | »


eingzone.com
tofumonzter@createblog.com