18/10 [凍左]下個禮拜half term喇.. 今年個half term好似長左” half term要搬落house個邊=]希望上倒網啦! 因為bursar 唔記得交$$”
4/10 好憎呢間學校呀!!!!!!!!!!!!!比保姆收左個kettle.. 成間學校d人都唔知係咪變態嫁!?話聞倒有面味囉!!死on9!! 我唔問佢都唔講,, 鎖門好明顯就唔想有人入泥啦! 如果係咁,我買條鎖匙泥做乜姐! 好想打9佢!
18/9 Jason生日快樂呀!!=] 不過生日仲要gated..-3-[可能係最後1年同佢講生日快樂lu…] 大家加油吧!
17/9 唔見左我心愛既winnie the pooh.. 好傷心” 搵極都搵唔倒__
唉…
呢排睇倒媽咪sd比我d e-mail..先知原來教會個個[碧珊]姐姐好叻嫁!!好羨慕佢,好想好似佢咁~~所以…要努力呀!!!
今日English要響全班面前讀晒我作個篇野 超驚 feel倒塊面勁熱.. 好似就暈咁-3- 不過讀完唔洗煩lu! Yes>v<!!
好想快d番泥呀.. 個日lunch先至離譜-3- 碟飯已經細碟..仲要d牛肉5隻手指數得晒囉..!”
p.s. lunch又+左價………真係好過去搶-_______-
14/9祝大家中秋節快樂=] 今日食左個月餅,, 好想響香港度過呀!!
13/9 媽咪,生日快樂!! HaPpY B’DaY!!
11/9
搬左房lu.. 又要由頭執過晒d野-_____-’’
上個禮拜6出左town,, 終於買左個支tommy girl喇!! (好香=])
夜晚同校長+bursar出左去碌[ling]………..
之後玩到10點幾倒就走lu,, 番去個陣仲同Frances share左個兒童餐添..” 蘿神嗌左兩條腸..Brian+Jason就嗌左兩個餐,,我地咁多個加加埋埋d薯條[又大條喎”]都真係有點兒…不過好肚餓所以都食得晒~
就泥中秋節喇!!好興奮=] 好想食月餅-33333-+媽咪就泥生日lu..已經好多年冇同佢一齊慶祝..好想快d番香港”
p.s. Katrina泥左我學校喇!!!=]超開心xd”+多左個新既香港男仔—Thomas,,好搞笑..
3/9
今日第一日番學,, 一番到去見倒d鬼妹— 高左好多+變左好多”-3- 哈哈..
本來都冇乜點諗過佢地會唔會送生日禮物比我=] 點知Tori轉個頭就比左我XP (成set hello kitty, 好令呀!)
真係好好好好好好好好開心呀!!!!=]
番到boarding[刷]佢地份禮物個時….喊左出泥” 雖然份禮物唔係好特別.. 但係今年可能係最後1年見倒佢地,, 真係好唔捨得=[
宜家都已經係咁 遲d都唔知點算 走個時實喊到豬頭咁…-3-
p.s. 今日終於執晒野喇..-v- 盞房燈壞左=[
|