尋晚已經開始喉嚨痛... 今朝直情講唔倒野咁濟" [痛..-3-]
不過食完藥之後好番好多喇..!
今日乜都冇做過,, 好"支力"
下個禮拜去旅行喔!! yEaH..yEaH..!! [哈哈] 好開心呀~
sor,, 呀嫻 同唔倒你去街街.." 搵日再約啦~
我都好想去街街呀!!! 不過冇時間^ 8月可能會有多d時間既..!!
大家由宜家開始應該要養成儲$$$$$既習慣----因為.....................................................↓
我就泥生日唷!!! ha ha ha ha.. xd |