今朝晨咁早就起左身lu.. 9點鐘停水又停電'''' 幾驚冇[lip]搭呀!!-3-
下晝同瑩影, 蔡穎B, 蔡淇 去左ua睇戲.. --->[殺神特工]"
唔係好中意個ending..-3-"
瑩影今日好令女喔~!! 哈哈哈.. 本來諗住行到夜晚+食完野至散水既//
不過睇完戲之後..都差不多行晒成個屯市咁濟(好悶"),, 最後就各自番屋企lu -w-
仲陪左蔡淇去買電腦芒" 之後再一齊番屋企~
聽日約左惠嫻喔!! 去食sushi ''' yummy yummy!
p.s. 今日都撞倒幾多熟人下//呵呵 ::羅朗健+佢個fd,, 伍焯謙 {個樣冇乜點變.."不過佢應該唔認得我"_} |