前幾日番左中山打波,, 個場係一d冷氣都冇-3-''' d汗多得驚人 (滴水咁款")
之後夜晚去左[比華利山]度訓覺.. 都好大下,,我地仲連續開左3日冷氣咁濟! 因為真係太熱喇!!夜晚同瑩影孖鋪..he he
第2晚 ---同中山個d人打友誼賽" 但係一d都唔友誼囉!!
轉場個時明明我同瑩影贏緊,,跟住嗌分佢地無啦啦變17囉! 之後愈泥愈離譜!
贏左一,兩球變24' 跟住27...32丫笨!?真係好想兜巴車埋去!!
尋日9號風球,,去左瑩影屋企
比我見倒d好好笑既野..

*笑左好耐..連underarm都有,,哈哈哈~ 其實本身有條底褲嫁..不過比我扯爛左'''*

|