去左沖繩都有4日喇..
日本真係好令*個海好清 [無添加]] d人勁nice" 雖然語言不通.. 不過佢地都盡左力嫁喇[body language]"~
有機會我都想再去呀,, 不過如果可以既話.. 想去東京 ha ha"
個幾日都係::: 行程、 番酒店(睇電視)、沖涼、瞓覺..
反而冇乜點買野''' 有d都比較貴
酒店唔算大" 不過好[企理]! 樓下仲有得夾糖添呀!
夜晚多數都係去左超市買野食.. 有晚有隻喵跟住我地,,仲要入埋酒店 [超驚!] 差d跟埋我地入笠" 搞到我+媽咪同一時間尖叫!!


d麵包好令呀..=p 不過都係冇買"-3-

*大大的西瓜*

*只係100y,, 好得意呀! [不過好難飲-v-"]*

*裡面全部都係有汽既啫喱,, 好好飲xd =]*

*我開頭唔知呢舊係咩泥..於是係咁禁" 跟住過左陣,,有個女仔走左埋泥-3- 導遊姐姐跟住問我係咪禁左個舊野...原來係叫人埋泥嫁 !![白痴左]*


*響超市見倒呢排香口膠,, 見個包裝幾令" 所以買左!!he..點知上面仲有個圖案添~真係好令,唔捨得食..-v-*


*呢罐係麵泥嫁!!*

*個海好令呀!!=] d水又清..*

*菠蘿車呀=] 無人駕駛的" [驚] 沿路都聞倒好香既菠蘿味 !!*

*沖繩最出名既特產---苦瓜-3-把扇好得意啊..不過好貴喲"*

*好得意既菠蘿公仔啊!!*

*披頭散髮的我..-v-*

*最近好中意d粉紅系既野 ha ha,,連魚都唔放過!!*

*呢碟霜降牛扒超好食呀!! *

*夜晚黑,,d汽水機特別令..he he" [傻]*
p.s.番到泥之後,,冇即該番屋企" 去左澳門,再番大陸
響個個[威尼斯人賭場]度行左一陣街..仲撞倒洪天明添呀!!真人比上鏡令仔啊!!哈~好高..-3-
跟住又撞倒個個王賢誌..[直銷中心廣告個個呢"]雖然電視睇唔太令仔,,不過真人睇都ok嫁喎!!
藝人有一個特徵---個個都好好好高"一眼望埋去就已經見倒佢地..
[希望Gary哥哥幫我地攞倒簽名相啦~~ ] |