你地知道我既理想係咩嘛?? 如果真係熟識我既一定知~ 呢兩日真係好唔開心呀, 點解我個家會變成咁, 究竟做左D咩事搞到而家咁?? 救命呀~放過我喇~ 我再咁落去, 我頂唔順喇~ 呀)))))))好煩呀))))))))
有好多事情都必須作出一個堅決既決定, 其實已經考慮左好耐, 遲遲唔作決定, 而家辛苦既咪又係自己, 長痛不如短痛呀, 我唔想再係度沉淪下去~ 既然都冇進步既餘地比我, 我又何必苦苦糾纏呢??? 我心願已決了~~~~~ 我要跳出框框~向我夢想進發~yeah!!
多謝nikkole今日同我傾左咁耐計, 多謝你幫我解毒, 我驅走左心魔喇~ **************************** 亞king, 多謝你對我既包容同忍耐, 我知我EQ太低, 好容易發癲, 成日都要你黎就我, Sorry~ 我會盡量去改變, 去控制自己, 你放心吖, 我一定會做得好好架~ ***************************** 多謝沅穎送左1億比我呀~ 多謝亞KING買左本"米妮"比我~ 仲有個7福神呀, 我好鍾意啊~