累死喇~臨近年尾真係忙到嘔, 好想放假, 真係好想呀, 新年快D到喇~我要放長假~~~
~~~不再猶豫~~~ 無聊望見了猶豫 達到理想不太易 即使有信心鬥志卻抑止 誰人定我去或留 定我心中的宇宙 只想靠兩手向理想揮手 問句天幾高心中志比天更高 自信打不死的心態活到老 OH......我有我心底故事 親手寫上每段得失樂與悲與夢兒 OH......縱有創傷不退避 夢想有日達成找到心底夢想的世界 終可見 OH......親手寫上每段得失 樂與悲與夢兒 OH......夢想有日達成 找到心底夢想的世界 終可見
好想揾人傾訴呀............ 我就黎谷爆喇......... 點解我同你距離愈來愈遠呀??
唉~又病, 做咩鬼野呢排成日病架?? 遲早病到人都癲呀, 喉嚨好辛苦呀~ 唔得......今日請左病架, D$一家要搵返返黎架~ 唔係咪好蝕......... 原來每日相同既工作真係令我有D厭倦呀, 我要諗諗計先得喇~