妒忌心愈來愈重, 我可以點做啊?? 呢個心態唔要得呀, 我好辛苦呀~
唉~呢幾日做野做到傻呀, 都唔知點解貨又唔係多, 但係D野做極都做唔哂囉~ 好累呀~好期待新年呀~
點解呢個世界上有D自已為是既人架?? 自己諗錯哂野, 痴線架~~~ 如果我對你有意思既話, 我一定係盲架........傻架, 你呀, 成日諗埋D痴Q線野, 怪唔知你冇朋友呀~豬兜~
今日好開心呀, 亞king過左黎同我, 亞碗&tammy遊車河~~ 唔知點解每次見到你揸車個樣都更係同平時唔同, 我好鍾意坐你車呀~~~~ 今日講起踩單車, 我好想呀, 我地幾時去呀?? ****************************************** 時間已經倒數緊喇, "你"好返會返黎喇, 我好期待呀, 今個農曆年有"你"陪我實在太好喇~