| «‹ September 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 4 月 1 日 星期日  |
愚人節快樂~  |
分類: 未分類 |
哈哈, 今日係愚人節呀, 各位愚人節快樂!!
雖然今日係愚人節, 亦都係張國榮既死忌呀,
記得4年前既今日, 個朋友同我講張國榮死左,
我二話不說就同佢講, 我知今日愚人節, 你咪玩我喇!
點知開電視睇新聞, <天皇巨星張國榮於文華酒店跳樓身亡>
唉, 真係唔相信呢個係事實呀, 點解會咁架??
事隔4年, 但我依然覺得佢仍活在世上~
********************************************
唉, 點解你地咁得意架??
男同女之間唔一定要係男女朋友關係啫,
可以係普通朋友又或者好朋友架??
唔好將我對佢地既感情, 感覺復習化好嗎??
你地比我順其自然好嗎??
我唔想諗太多, 亦都唔想去諗呀,
一切憑感覺啦~~~
|
2007 年 3 月 30 日 星期五  |
都幾好睇呀~  |
分類: 未分類 |
尋日去左睇戰狠300呀,
估唔到我都會睇呢類片呢?
我自己都估唔到呀,
不過冇計喇, 我朋友仔想睇嘛,
而且我又冇咩戲想睇,
但係我覺得呢套戲又幾ok喎,
冇我想像之中咁悶, 會令我合眼瞓先囉,
你地都不況去睇下吖~
*********************************
今日我上司終於同我傾左喇,
其實都係我預期中既數字,
不過人係有野心, 有上進既,
所以我唔覺得自己呢個要求過份囉,
而且我係真才實料有保證嘛~~~哈哈
同同事關係差左, 我想都盡力去修補,
但呢d唔會係我自己單方邊既問題囉,
希望轉左去報價, 直接under老細佢地好d囉~
************************************
好榮幸識到你呀~
|
2007 年 3 月 27 日 星期二  |
LaLaLa~~~  |
分類: 未分類 |
情緒太過波動喇,
真係要好好咁控制一下先得喇,
再咁落去, 我一定會癲架~
*************************
唉, 路應該點樣行落去呀??
你會陪我嗎???? |
2007 年 3 月 21 日 星期三  |
第3次~環球嘉年華  |
分類: 未分類 |
嘩哈哈哈.....我去左3次嘉年華呀,
不過真係值得, 因為我今次玩左G-force
真係好刺激呀, 不枉此生呀,
有機會我諗.......我會玩多一次呀~
同你地一齊真係好開心呵,
自己都好似18歲一樣,
如果時光倒流,
我希望停留返係3月19日,
因為仲有"你"陪我,
究竟我係咪應該試多一次呢??
但係今日既我已經唔可能再為你有第二次5年了,
其實呢幾年都有間斷間諗起你,
只不過一直唔敢再同自己講,
我真係唔想再試喇, 好累了.......
你地放過我喇, 我咩都唔想再諗喇,
我只想.......找個好人懂得愛惜我!! |
2007 年 3 月 15 日 星期四  |
失望~  |
分類: 未分類 |
當日我有幾信任你吖??
點解今日你會令我失望??
我唔介意你偏心,
我唔介意你焦點唔係我身上,
但我好介意你對現唔到對我既承諾,
究竟係我妒忌定係你善忘??
總之.........已經失去信心~~~ |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ... | 14 | »
|