| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 3 月 12 日 星期一  |
留低嗎???  |
分類: 未分類 |
今日終於遞左辭職信喇,
結果當然係我意了中事啦,
不過估唔到既係......
你地真係對我好好,
所以令我唔知點算,
你講得岩既, 有人既地方就自然有是非,
希望我地真係可以回復以前咁,
大家可以開開心心咁工作,
我真係好懷念以往既日子呀,
我真係要留低嗎??我都唔知道啊,
好啦, 瞓醒覺憑自己感覺去判斷吖~
多謝我D老細上司對我既信任~
|
| 下定決心~~~ |
分類: 未分類 |
我聽日就會遞辭職信,
我個心有D驚呀,
我驚佢地會留我,
我更加驚佢地唔留我,
兩年了, 究竟我得到過D咩呀,
尋晚餐飯真係食得我好辛苦呀,
連亞全亞傑亞志佢地三個都睇得出既野,
有咩理由我自己感受唔到呢??
算啦, 下定決心就唔好俾籍口自己喇,
魚唔過溏係唔會肥架,
我要跳出框框~~~~~ |
2007 年 3 月 2 日 星期五  |
做死我喇~  |
分類: 未分類 |
點解過完新年仲忙過過年前既??
好累呀, 做死我喇~
............我好想走, 但又唔知點呀......
邊個可以幫幫我呀,
唉~我又就黎被調走喇~ |
2007 年 2 月 25 日 星期日  |
悠長假期~~~  |
分類: 未分類 |
oooo~~~新年假咁就放完喇,
都仲好似冇休息過咁,
不過呢個假期真係好開心呀,
每一日都過得好精彩~~~
如果個假期可以多一個星期咁就更加開心喇~
今年利是$係歷年最多既一年呀, 真係過肥年添^v^
**********************************************
唉, 唔該你可唔可以唔到成日呃我呀??
點解當日講過既野全部都唔對現架??
你真係好討厭, 好衰呀, 我唔想再信你呀~
唔得, 我以後要靠自己, 我唔要衰俾你睇呀~衰人~~~ |
2007 年 2 月 21 日 星期三  |
« | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | ... | 14 | »
|