芝心日記
我希望有多D人能夠分享我的樂與悲!!!
gigi1105
暱稱: 芝心人
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
加勒比海~~~
2007-05-20
你好嗎??
2007-05-08
..............
文章分類
全部 (66)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 66
留言總數: 4
今日人氣: 1
累積人氣: 996
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 3 月 12 日  星期一   晴天


留低嗎??? 鬱悶 分類: 未分類

今日終於遞左辭職信喇,
結果當然係我意了中事啦,
不過估唔到既係......
你地真係對我好好,
所以令我唔知點算,
你講得岩既, 有人既地方就自然有是非,
希望我地真係可以回復以前咁,
大家可以開開心心咁工作,
我真係好懷念以往既日子呀,
我真係要留低嗎??我都唔知道啊,
好啦, 瞓醒覺憑自己感覺去判斷吖~
多謝我D老細上司對我既信任~



下定決心~~~ 分類: 未分類

我聽日就會遞辭職信,
我個心有D驚呀,
我驚佢地會留我,
我更加驚佢地唔留我,
兩年了, 究竟我得到過D咩呀,
尋晚餐飯真係食得我好辛苦呀,
連亞全亞傑亞志佢地三個都睇得出既野,
有咩理由我自己感受唔到呢??
算啦, 下定決心就唔好俾籍口自己喇,
魚唔過溏係唔會肥架,
我要跳出框框~~~~~



2007 年 3 月 2 日  星期五   晴天


做死我喇~ 不安 分類: 未分類

點解過完新年仲忙過過年前既??
好累呀, 做死我喇~
............我好想走, 但又唔知點呀......
邊個可以幫幫我呀,
唉~我又就黎被調走喇~



2007 年 2 月 25 日  星期日   晴天


悠長假期~~~ 鬱悶 分類: 未分類

oooo~~~新年假咁就放完喇,
都仲好似冇休息過咁,
不過呢個假期真係好開心呀,
每一日都過得好精彩~~~
如果個假期可以多一個星期咁就更加開心喇~
今年利是$係歷年最多既一年呀, 真係過肥年添^v^
**********************************************
唉, 唔該你可唔可以唔到成日呃我呀??
點解當日講過既野全部都唔對現架??
你真係好討厭, 好衰呀, 我唔想再信你呀~
唔得, 我以後要靠自己, 我唔要衰俾你睇呀~衰人~~~



2007 年 2 月 21 日  星期三   雨天


[ 此日誌受密碼保護 ] 分類: 未分類

請輸入瀏覽密碼: