芝心日記
我希望有多D人能夠分享我的樂與悲!!!
gigi1105
暱稱: 芝心人
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
加勒比海~~~
2007-05-20
你好嗎??
2007-05-08
..............
文章分類
全部 (66)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 66
留言總數: 4
今日人氣: 0
累積人氣: 1000
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 1 月 9 日  星期二   晴天


EQ.......太低喇~ 分類: 未分類

尋日比上司的左入房, 唉......一早都預左喇~
佢話我EQ太低, 完全唔識控制自己情緒,
其實呢個問題我一早已經知啦,
我一路都改善緊架, 但唔知點解......
壓力一大既時候就完全控制唔到,
好無用呀, 點算呀???
不過我一定要係學習中成長架~
但係我諗我真係好需要考慮一下轉工喇,
我已經唔甘心原地踏步喇,
真係要好好地諗下自己既前途喇~ 



2007 年 1 月 7 日  星期日   晴天


[ 此日誌受密碼保護 ] 分類: 未分類

請輸入瀏覽密碼:  


2006 年 12 月 28 日  星期四   晴天


[ 此日誌受密碼保護 ] 分類: 未分類

請輸入瀏覽密碼:  


2006 年 12 月 25 日  星期一   晴天


聖誕快樂~ 分類: 未分類

各位朋友仔, 聖誕快樂呀~~~
希望你地都過一個難忘既聖誕吖~
****************************************
尋晚有成50幾人陪我過左一個開心既平安夜,
不過我未倒數聖誕既來臨已經走左lu~
所以最終都係自己過著一個寂寞聖誕既來臨,
快樂與寂寞都係一線之差, 但點解.............
我既差距永遠都咁大既??
我唔想再打落去了,
我唔想比自己諗起昨晚發生咩事,
你知道嗎??已經連續3個幾星期發惡夢喇~
每晚既情節都一樣應該習已為常,
但我仍然會嚇醒..........好驚呀~
邊個可以係我身邊呀~我好想嗌呀........
遇到你, 我真的改變了,
不過我仲未學會自我療傷,
而你亦都唔可以助我療傷了.............
我係一個超級受保護既人,
一直已黎我都知道自己既長處同短處,
所以我知道我唔可以再倚賴你...............
*************************************



2006 年 12 月 24 日  星期日   晴天


唔開心??~~~~~~ 不安 分類: 未分類

唔通細胞真係有記憶???
唔開心真係會影響我減肥進度???
死喇~壓力咁大, 點先可以舒緩呀???
真係好辛苦, 透唔到氣啊~
唔得呀~唔可以影響我減肥架~
我一定要成功~我唔可以令亞king失望既~~~