|
|
-3-UM.. 你好似未留CM b0!? 吾留CM就想走?!想死牙你\333/`信吾信我叫警察叔叔捉你牙!xD
| 卜佳!!` |
分類: 未分類 |
好耐冇打bl
0g
拉*3*
E+打-v-`
戒煙ava`
要加油-3-!
E排好多心事/33\
好想講-,-
遲早發癫-0-*
T0林生`*
收P拉你,,冇撚野牙?淨係識昆水- -!總當我小妹妹牙?0N9*黑人憎到爆!`你愛我但冇話一定要我愛你W0`搵你個小純純拉`*仲未比你挽夠牙我?一話比人甩左先搵我牙?你以為條條女都會等你牙?米自大拉..係`我柒,,但我未至於只得你要我L0`好心你拉,,18歲人仲甘白痴,,反省下好冇?
今日-3-
好凍..吾想起身..
/3\*冬天都吾知點起身返學 ..
搭校巴.,.
係度吹波波*-0-
返到學校,,
又吹吹吹,..
比春姐拍扁左-.-
魚-0-
衰衰衰-.-!
之後交功課`
借科長D功課抄*\/*
好人- -V
之後上堂..
D卜佳係甘係度講胡芷
訓係小春大脾- -`
訓吾訓關我撚事咩..
講甘叉多次 ..
我果下係明明地董生個心情l0`
黑人憎黑人憎黑人憎x100..
聽過一次都算拉,,
仲要係度討論,,
屌.. `
我忍!`
英文堂..
同董生傾左陣..
好大陣醋味t!m-3-
傾傾下..
自己都覺得酸酸地- -
都吾明-.-
一講到嬲.呷醋`
某D人就係扯開話題a口a
中文..
訓教,,`
乜都吾諗..
唉..
夠拉!`
勁想死
放學..
同+姐n春姐一齊行行行-3-
搭車車返屋企
係甘比人吹打bl
0g
-3-
叻冇-3-?
|
| 打完bl0g GE時間係; 2007-10-22 08:49 PM [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
-3-UM.. 你好似未留CM b0!? 吾留CM就想走?!想死牙你\333/`信吾信我叫警察叔叔捉你牙!xD
| `.. . |
分類: 未分類 |
去完camp..
聽胡芷講左D野 ..
少少吾開心`
想搵人傾計
曾共你天天相對連失戀也一起..
突然諗起你 `..
失戀果下..你借左個博頭比我攬 ..
安憵我..
一齊笑..
明明我地甘fd ..
點解..
f.1之後甘對我-v-?
你知吾知你依家GE行為搞到我好憎你?
依家吾係我變曳左,,
係你賤格左!`
我冇對你c
00L
過L0`
你自己痴落我老P0度炸..
仲話我..
|
| 打完bl0g GE時間係; 2007-10-20 04:07 PM [ 訪客留言(10) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | ... | 26 | »
|