好!今天終於知道 ..
世上再找不到天荒地老*
淨會講目前..承諾未兌現`
                                 
                                                     
hEI_84
暱稱: `◆hEyman;
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
最新文章
心痛*` ?
..>囗<*
2首歌xD`
- `這個聖誕不快樂*; ...
♥ 心一天比一天的痛-v...
文章分類
全部 (52)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
看不穿心意-3-!
你無有不知!我太在意-3-`
十套新衣;有八件穿一次.
朋友都知`我把你過份的關注*
好友名單
-3-UM.. 你好似未留CM b0!? 吾留CM就想走?!想死牙你\333/`信吾信我叫警察叔叔捉你牙!xD

唉/33333\好亂也!` 分類: 未分類

今日`,,

飲左3包檸茶+一觀咖啡-.-

EnG-v-

介左個HANG字系隻腳度-__-

{天音::低能!?}

D血係度留留留`

IVAN話我癲癲地-0-

-33-

我係痴痴地- -V

吳家話我-.-

係介都nG h0介佢個名-0-*

家姐同吳家係度話 ..

放低放低放低放低 ..

`D時間我h0?`

..

家姐 ..都放nG到拉 .. .

我又點放H0?

.. 小息`

介到佢隻手 ..

`h0多血也 ..

之後又nG係幾開心 ..

`h0對佢nG ..

所以 ..

比左把CUTTER ..

之後DnG講拉!`

冇心情 ..

 

聽日冰個陪我返教會也/33333333\?

 

打完bl0g GE時間係; 2007-10-12 09:10 PM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
-3-UM.. 你好似未留CM b0!? 吾留CM就想走?!想死牙你\333/`信吾信我叫警察叔叔捉你牙!xD

`和誰刀不相戀,,不會再挑選`為你哭完就算-W-? 分類: 未分類

今日-*||

又係飲左三包檸荼-0-`

買左一包檸檬糖-W-*

返學..

抄功課*

通識 ..

軒生拎把鐵尺介我隻手-00-

電腦堂..

一堂小測`

一堂發夢..

連老p0都話你地襯D-`

我仲有咩h0講呢-v-?

跟住又卜低係度喊..-v-

S0 hurt-v-*’

我似電燈膽?..

阻到你地嗎 ..

返課室 ..

心情h0 ..

淨係係到諗諗諗 ..`

lunch`

冇食 -`

搵家姐-.-

家姐有大獲野 ..

nG多成個lunch都走黎走去`

忙完,,

老p0喊也!!

`E+h0憎月餅也?!

整喊我老p0\   /

上英文`

胃痛-.-

軒生係度問..

我係米中E左二個人 ..

答返佢’:;如果同時間中E左二個人GE`甘就nG係中E ..

之後佢又問 ..如果你nGE我甘我點 ..

點呢?`

`nG ..

唉唉唉!`

中文`

同董生傳紙仔 ..

董生h0似我牙哥也*v*

如果佢係我親牙哥就h0!`

放學.. .

同家姐一齊走-3-*’

買左二把h0h0h0細GE cuttER*`

但我冇介..

買姐 ..

nG會介GE MAYBE ..

又同家姐傾左h0多野`

點解 .. 家姐可以乜都Ng介意 ..

點解 .. 當佢有新女果下家姐仲可以繼續愛佢 ..

點解 .. 我會甘小器 ..

我差嗎-V-?

董生當我牙妹冇所謂`..

但如果你都當我牙妹GE`我有所謂`-V-

家姐話 ..可能我係岩做人地牙妹多D ..

真係? ..

nG多個個人都FEEL到你中意佢-V-

D仲要話你當我牙妹-V-`

我可以點-v-?

要我做電燈膽做成世?

'`:;×◆`能迴避嗎?` 我怕了當那電燈膽!﹏゙·゚

 

打完bl0g GE時間係; 2007-10-11 07:19 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]