|
|
-3-UM.. 你好似未留CM b0!? 吾留CM就想走?!想死牙你\333/`信吾信我叫警察叔叔捉你牙!xD
| 唉/33333\好亂也!` |
分類: 未分類 |
今日`,,
飲左3包檸茶+一觀咖啡-.-
EnG-v-
介左個HANG字系隻腳度-__-
{天音::低能!?}
D血係度留留留`
IVAN話我癲癲地-0-
錯-33-
我係痴痴地- -V
吳家話我-.-
係介都nG h0介佢個名-0-*
家姐同吳家係度話 ..
放低放低放低放低 ..
`比D時間我h0冇?`
唉 ..
家姐 ..都放nG到拉 .. .
我又點放H0?
.. 小息`
介到佢隻手 ..
`h0多血也 ..
之後又nG係幾開心 ..
`h0對佢nG住 ..
所以 ..
比左把CUTTER佢 ..
唉…
之後D野nG講拉!`
冇心情 ..
聽日冰個陪我返教會也/33333333\?
|
| 打完bl0g GE時間係; 2007-10-12 09:10 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
-3-UM.. 你好似未留CM b0!? 吾留CM就想走?!想死牙你\333/`信吾信我叫警察叔叔捉你牙!xD
| `和誰刀不相戀,,不會再挑選`為你哭完就算-W-? |
分類: 未分類 |
今日-*||
又係飲左三包檸荼-0-`
買左一包檸檬糖-W-*
返學..
抄功課*
通識 ..
軒生拎把鐵尺介我隻手-00-
電腦堂..
一堂小測`
一堂發夢..
連老p0都話你地襯D-`
我仲有咩h0講呢-v-?
跟住又卜低係度喊..-v-
S0 hurt-v-*’
我似電燈膽嗎?..
阻到你地嗎 ..
返課室 ..
心情h0差 ..
淨係係到諗諗諗 ..`
食lunch`
冇食 -`
搵家姐-.-
家姐有大獲野 ..
差nG多成個lunch都走黎走去`
忙完,,
老p0喊也!!
`E+h0憎月餅也?!
整喊我老p0\ /
上英文`
胃痛-.-
軒生係度問..
我係米中E左二個人 ..
答返佢’:;如果同時間中E左二個人GE`甘就nG係中E拉 ..
之後佢又問 ..如果你nG中E我甘我點 ..
點呢?`
`nG知 ..
唉唉唉!`
中文`
同董生傳紙仔 ..
董生h0似我牙哥也*v*
如果佢係我親牙哥就h0嚕!`
放學.. .
同家姐一齊走-3-*’
買左二把h0h0h0細GE cuttER*`
但我冇介..
買姐 ..
nG會介GE MAYBE ..
又同家姐傾左h0多野`
點解 .. 家姐可以乜都Ng介意 ..
點解 .. 當佢有新女果下家姐仲可以繼續愛佢 ..
點解 .. 我會甘小器 ..
我差嗎-V-?
董生當我牙妹冇所謂`..
但如果你都當我牙妹GE`我有所謂`-V-
家姐話 ..可能我係岩做人地牙妹多D ..
真係? ..
差nG多個個人都FEEL到你中意佢-V-
有D仲要話你當我牙妹-V-`
我可以點-v-?
要我做電燈膽做成世?
'`:;×◆`能迴避嗎?` 我怕了當那電燈膽!﹏゙·゚
|
| 打完bl0g GE時間係; 2007-10-11 07:19 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | ... | 26 | »
|