|
|
-3-UM.. 你好似未留CM b0!? 吾留CM就想走?!想死牙你\333/`信吾信我叫警察叔叔捉你牙!xD
| 累 |
分類: 未分類 |
今日..
六點幾七點起左身-0-`
等返教會-3-*
十點..叫醒左春姐- -
之後搭64k- -
去到太和 ..
等等等等等等`- -!
等左15分鐘到先見春姐-_-`
飛的去廣褔`
搵家姐同群姐- -`
諗住去買cutter拉- -
比$$果下..
好似吾見左$30- -
搵極都搵吾到 ..
冇買t^t`
等巴士- -
等等下又比我搵返$30 w0- -!
狂笑 ..*333333*
又飛的去教會-.-`
係教會`,,
見到陳姑娘*v*
錫左佢1淡xd`
之後- -
比春姐e位{大好人}整- -!
佢真係好人拉-_-!!
十二點幾.,.
行去搭64k返歸,,
行行下春姐話我行路似企鵝- -*`
才不-3333333-*
返到屋企*
傾電話 -`
S0r牙!`魚魚..煙煙.3.`
我很累也!`
所以先冇黎 ..
S0r!`
|
| 打完bl0g GE時間係; 2007-10-14 09:01 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
-3-UM.. 你好似未留CM b0!? 吾留CM就想走?!想死牙你\333/`信吾信我叫警察叔叔捉你牙!xD
| -0-*` |
分類: 未分類 |
今日 ..
同魚魚去補習`
..唉`
聽日陪魚魚 ..
放補習拉-.-
煙煙+卜街們黎左 `
依排又食返煙- -`
卜街們教壞我!
之後返左屋企 *
牙爺話有人打比我-.-
我以為係春姐拉 ..
打去問 ..
`nG係米nG係囉 ..
洗nG洗CUT埋我線 ..
我未講完|0 ..
得..我以後都吾撚打比你..
打左比吳家-3-!
將我岩岩想講GE講哂比吳家聽,,
傻左 ..-v-`
講完吳家講 ..超想喊 ,,
同吳家一齊做絕緣體算拉!`
`nG係可以點/3333333333\?
家姐打黎..
話把CUTTER比人收左-0-
吾緊`
我聽日再買XDD
上MSN- -`
春姐話陪我返教會 - -
才不- -!
我放頭髮的樣子是超..7呢- -!
N0N0N0-!
加上..
佢黎左..
我點買CUTTER先*33333*
--------------------------------------------------
吾打拉- -
胃痛..
成日冇食野-0-
聽日搵人陪我返教會也- -!
|
| 打完bl0g GE時間係; 2007-10-13 10:41 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | ... | 26 | »
|