Cursor by www.Soup-Faerie.Com Cursor by www.Soup-Faerie.Com
haha117
暱稱: -`Haha!!* >w<
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2012-08-17
0813
0809
0806
0730
文章分類
全部 (560)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
*-Cookies@Stephy" ....
-`子勤''
Bird..
Zoe"﹏
[ 鍾嘉汶_+/
[= 安安~
[[ 腳芷__+
[[Ruby*..
['`Twins__+
''白朱古力..*
''邱邱*...
`'My Photo..*-
`'◆牙Kit﹏ ]*
`°*◆喱,,
~阿輝' '
~細Zoe"
~瑩..Xanga''
★..牙Ling ●,,
▋_Gabbie*!..
令令Janice=]
素欣妹日記板,,
婉鈞//
無名的安安..-U-
嬋嬋XaNga*
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 560
留言總數: 184
今日人氣: 21
累積人氣: 10059
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

  要常常喜樂,不住的禱告,凡事謝恩;因為這是神在基督耶穌裡向你們所定的旨意。
[ 帖撒羅尼迦前書5:16-18* ]

`"|!◆_ 3 , l7﹏

好野牙~ 不容易地挨到星期5* 聽日唔洗返學 ,, 好牙*

今朝LA ... 遲左起身WOR" 差D遲到左!!

返到去 ,, I.S.堂 ... 悶* 牙SIR將蛋蛋跌爛左 ,, 88蛋蛋LU~

第2個小息 ... 芸芸話我隻眼好啡色牙 ,, 嚇屎人咩*

過左幾堂 ... LAST係專研2堂 ,, 好悶牙!!

終於放學LA* 好HAPI*

TONIGHT目標:

做哂D HW + 做埋FUN FUN俾個張[[ 9型性格紙 ]] ... 好BUSY呢~~

此日記出產時間::2006-03-17 05:28 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]    

   [[  2006 年 3 月 17 日  星期五 ]]                                                                                                            THX for God* > U <"



  要常常喜樂,不住的禱告,凡事謝恩;因為這是神在基督耶穌裡向你們所定的旨意。
[ 帖撒羅尼迦前書5:16-18* ]

`"|!◆_ 3 , l6﹏

TODAY OK LA*

好憎低B婆牙 ,, 扮哂野甘* 我就黎忍唔住佢LA*

放學 ... 同小芬幫容SIR整野 ,, 點知搵唔到佢 ... 去左電腦室﹏`'

去左做POWER POINT ~ POEM!!  5:3O走人LA~~

天真既Me ,, 又比人厄左LU* 唉" T^T

無奈極*~!

此日記出產時間::2006-03-16 06:56 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]    

   [[  2006 年 3 月 16 日  星期四 ]]                                                                                                            THX for God* > U <"



  要常常喜樂,不住的禱告,凡事謝恩;因為這是神在基督耶穌裡向你們所定的旨意。
[ 帖撒羅尼迦前書5:16-18* ]

`"|!◆_ 3 , l5﹏

TODAY終於星期3 ,, 岩岩過左半個星期LA ... 過得不容易呢*

可能D老師唔抵得我地做HW做得快 ,, 俾左好多HW ... 仲要星期5交!!

歷屎要創作 ,, 中屎要思考 ... CHIN要習作 等" 好難做牙~~

歷屎堂 ,, 笑死左我LU* D人講野真搞笑"

ENG 2堂 ... MISS YIU去左考中5 ORAL ,, 成堂做做做HW*  做到冇停手 =.="

LUNCH ... 因為老師俾得太多HW ,, 我地就畫到個黑板勁多備忘 + HW!!

MATHS ... 牙SIR冇帶BK ,, 就俾我地HEA~

CHIN ... 好容易過牙 ,, 成堂抄筆記 ... 抄到手攰牙*

放學LO ,, 又要成班留低MATHS補底 ... D數都唔岩程度既 ,, 點做牙?! 遲左放學*

    要快D放假牙!!!..,

此日記出產時間::2006-03-15 10:08 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]    

   [[  2006 年 3 月 15 日  星期三 ]]                                                                                                            THX for God* > U <"



  要常常喜樂,不住的禱告,凡事謝恩;因為這是神在基督耶穌裡向你們所定的旨意。
[ 帖撒羅尼迦前書5:16-18* ]

`"|!◆_ 3 , l4﹏

TODAY仍然係要返學牙 ,, 想快D放假!!

到第7,8堂的 CHIN 唔洗上堂 ... 去屯門大會堂比賽LU*

去到總共有23間學校比賽 ,, 好多WOR~~ WIN出既機會渺茫 ...

個評判係l個似男人既外籍女人 ,, 個個初頭都以為佢係男人黎家!!! HA~

最後l,2,3名都冇 ... 估唔到我以為最得最好個隊只不過多我地3分 ,,

甘都唔差LA*

完左 ... 去左柏麗行行行 ... 同WING去學校拎拎拎 ,, 笑笑笑 ... 走走走*

心情不錯牙*

此日記出產時間::2006-03-14 10:43 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]    

   [[  2006 年 3 月 14 日  星期二 ]]                                                                                                            THX for God* > U <"



  要常常喜樂,不住的禱告,凡事謝恩;因為這是神在基督耶穌裡向你們所定的旨意。
[ 帖撒羅尼迦前書5:16-18* ]

`"|!◆_ 3 , l3﹏

今朝可以遲5O MINS先起身 ,, 真好 ... 唔洗返就更加好LA*

中史堂牙 ,, MISS CHAN CHAN 講得好快 ... 有D亂"

家政x2 ,, 好玩牙!!! 整蠔油雞翼 ... 當值組牙我 ,, MISS都整左好多野LU~~

煮得有D生生地 ... BUT好好味牙!!! 呵2*

LUNCH ,, ON DUTY ... 冇去女聲 ,, 有D後悔TIM* 聽日7,8堂要比賽LA ... +油*

過多3堂 ,, 終於放學 ... 好HAPI~~ >u<"

 

此日記出產時間::2006-03-13 10:19 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]    

   [[  2006 年 3 月 13 日  星期一 ]]                                                                                                            THX for God* > U <"