今日去左睇爸爸賽波呀~!! 雖然今日落雨呀~不過媽媽都帶埋我去塔石睇爸爸比賽! 原本爸爸媽媽見落雨,諗住吾帶我去架啦~ 不過嫲嫲幫媽媽執晒我出街街要ge嘢~! 而爸爸媽媽又見好耐都冇帶我出街街~咁咪帶埋我去囉!! 好喇,終於都可以出下去喇~好多日都冇去街街啦~ 冇計啦~日日都落雨雨! 好喇~講返場比賽先!!比賽結果係點?? 我吾知喎~因為我睇睇下就瞓著左啦~~ 對吾住呀!爸爸~我淨係支持左你半場! 初初我都好留心咁睇架~