*│─│ei熙﹏
MY JOURNAL , MY LIFE
 
 
heihei421

暱稱: 熙
性別: 男
國家: 香港
MORE...

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 最新日誌 ::

2007-05-30
2007-05-29
2007-05-28
2007-05-22
翻生侏羅館


:: 訪客留言 ::

 
最近三個月尚無任何留言


:: 我的好友 ::

 
尚無任何好友


:: 我的連結 ::

錦垣..日記
Hang~~日記
KELVIN日記
杰...日記
陳大>>日記

:: BriTHDaY CLocK ::

由於生日鐘插件的供應商已終止此項服務,由即日起此插件將停止運作,請用戶將其從日誌版面中移除。
不便之處,敬請原諒。


RSS Feed
2006 年 9 月 19 日  星期二   晴天


覆診~~

朝早6點幾比吳好個msg嘈醒左

不過因為今朝要覆診唔駛返學既關係

so訓到7點半...起身沖涼..食早餐

then9點出門口lu~~

 

9點4去到眼科中心個度...

一去到好too人...不過全部都係公公婆婆

年紀大左就易病d架la!!

一去到度左眼壓先...一度個姑娘話我咁細個就咁高眼壓

我嚇親a~~(我F.3個年就係因為眼壓過高先有青光眼)

不過睇返都係好低...兩隻眼都係24~~正常係20以下

但我F.3個時好似40幾

 

度完見醫生...再度多次

2隻眼都係18...冇事lu..

but佢幫我滴左d黃色眼藥水..see d野都黃哂

then睇完就返去lu...

返到去都係10點10...今次唔知點解咁早返到去

so打陣機...又sleep左陣

食m記午餐...睇多陣TV~~

返學lu!!

 

2堂ENG堂...幾正a

第一堂係ORAL...ORAL最正

discuss一陣就過一堂!!

但之後個堂就係writing堂

但ok唔悶~~

 

放學lu...我返返課室拎野

我張木台又比fung整....

今次佢將我樽水倒哂係我個抽屜入面

頂a...即刻100..我入面d野濕哂...銀包都濕埋

之後同左嵐去市中心...同佢一齊買袋

佢去返dusty買...

之後落去個時見到瑤&her fd..haha

 

之後去左華都食小丸子

等等下見到達仔同郭仁敏

但買買下冇lala比個死令仔打尖..

佢買2個小丸子..佢係度話走蔥

我同嵐諗緊咩走蔥...原來佢想走紫菜

我同嵐狂笑...之後一齊同佢地食

最後同達仔抽lu

 

返到黎換3..又打陣機...

6點幾打左幾個tele都n人聽

打到7點幾...食飯.

今日好肚餓..so好早食

到8點幾先打得通..傾左陣

做hw...今朝冇返學...整到要聽朝要晨鳥交返比a chi

 

正a..聽日卜左埸打波...4點打到6點

kaka!!



2006 年 9 月 18 日  星期一   晴天


打棒球??

朝早起身...即刻開電腦睇下琴晚d賽果

一睇...我個經理人大賽...仍然係榜首~~

正a...不過比人追貼左好多

我驚下個week比人追過...

 

今日天文台話24~30度

不過今朝都涼涼地

我都覺得有d凍~~

集隊個時係度講琴日埸波..

又講下新姐個fd...好好笑

之後粱連係度實我地...我仲係度講免實

點知即刻捉左a港條褲...應該係太"褲王"

 

then上地理...都係好專心

唔知y..次次地理堂都好快上完><

之後就落去中史測驗

明明都溫左...but都唔係好識

聖經堂..之前 個a sir抽左

而家係黃月嫦教...都好過冇la

佢一入黎..我地以前3a個d狂學佢...kaka

1,2,3...收哂...

之後我地係度講...2000字都唔合格

佢仲記得..仲同我地一齊笑!! haha

 

小息落去裝水...吳好又拉住我講d唔明既野

又唔比我走...最後都比我擺脫左佢

小息之後d堂都悶悶地...hist...

好彩都有eng堂上...今日係ORAL

 

返到home...食完飯

我見1點半仲有4個字..諗住訓一陣

點知一訓...成53分先起身...

我即刻衝落去...跑返去

跑到天橋...見仲有咁多人就慢慢行

then同彥一齊返去

 

今日中文堂...2兩個老師上..

一 2係a chi..一個係新黎既miss..幾k

係度上ORAL..

 

放左學打波...唔見左我地自己個波

so問人地借波打...打到5點先抽

之後入左去玩棒球...haha..好好玩

不過唔知做咩接唔返個波

 

返到去...打左陣機...

然後玩陣電腦...落左去食飯

返上黎玩左陣msn...睇tv

 

聽日朝早要覆診隻眼...so唔返學

lunch之後先返



2006 年 9 月 16 日  星期六   陰天


CRAZY打波~~

朝早7點幾起左身...換左3

8點半...就落就去fung樓下等

等埋kit就返學校打波

返到去..唔知點解搵唔到我地個double fish波!!

問人又借唔到...so要等fung返去拎波

好彩佢住得近..kaka

 

之後就係最細個埸射波.

射到9點到10點...d人就開始返黎

then即刻去大埸鬥波..

同hang,fung一隊輸左

then再分過隊~同happy,a亮一隊

win左第一埸...但打完第一埸已經冇哂氣~

仲要打第2埸...對李軒,lo kit,杰

比佢地win返...

but我已經唔想再打

so係細埸射多陣波...抽lu

 

返到去home...即刻飲可樂~~kaka

then沖涼...打機..不過n出得MK

因為比人實左...so打到3點幾

傾個tele...不過傾得一陣...

打到5點...就睇TV   個套卡通片真係好好睇

個個星期都有睇

then上網睇d踢波片...踢過好多片

but有時都唔敢用

 

今晚原來我都打邊爐...咁岩既...haha^^

佢應該打得幾開心la~~

打到9點幾...睇側田..好正a

不過之前睇過佢係廣州個個音樂會!!

差唔多一樣...

 

今日好tired!!

打左差唔多5hr波...好耐都冇咁認真打同咁tired

一定要為班際努力...win返上年失去既野

定要做一個獲全埸觀眾掌聲的表演者!!