朝早6點幾比吳好個msg嘈醒左
不過因為今朝要覆診唔駛返學既關係
so訓到7點半...起身沖涼..食早餐
then9點出門口lu~~
9點4去到眼科中心個度...
一去到好too人...不過全部都係公公婆婆
年紀大左就易病d架la!!
一去到度左眼壓先...一度個姑娘話我咁細個就咁高眼壓
我嚇親a~~(我F.3個年就係因為眼壓過高先有青光眼)
不過睇返都係好低...兩隻眼都係24~~正常係20以下
但我F.3個時好似40幾
度完見醫生...再度多次
2隻眼都係18...冇事lu..
but佢幫我滴左d黃色眼藥水..see d野都黃哂
then睇完就返去lu...
返到去都係10點10...今次唔知點解咁早返到去
so打陣機...又sleep左陣
食m記午餐...睇多陣TV~~
返學lu!!
2堂ENG堂...幾正a
第一堂係ORAL...ORAL最正
discuss一陣就過一堂!!
但之後個堂就係writing堂
但ok唔悶~~
放學lu...我返返課室拎野
我張木台又比fung整....
今次佢將我樽水倒哂係我個抽屜入面
頂a...即刻100..我入面d野濕哂...銀包都濕埋
之後同左嵐去市中心...同佢一齊買袋
佢去返dusty買...
之後落去個時見到瑤&her fd..haha
之後去左華都食小丸子
等等下見到達仔同郭仁敏
但買買下冇lala比個死令仔打尖..
佢買2個小丸子..佢係度話走蔥
我同嵐諗緊咩走蔥...原來佢想走紫菜
我同嵐狂笑...之後一齊同佢地食
最後同達仔抽lu
返到黎換3..又打陣機...
6點幾打左幾個tele都n人聽
打到7點幾...食飯.
今日好肚餓..so好早食
到8點幾先打得通..傾左陣
做hw...今朝冇返學...整到要聽朝要晨鳥交返比a chi
正a..聽日卜左埸打波...4點打到6點
kaka!!
|