朝早落雨...fung打黎話落雨唔打波...
so我繼續sleep~~then我媽打黎話要拎遮比佢
then迫我落去...返到黎又訓唔著...><
then打機...打左陣...fung打黎問我仲打唔打..不過係去新和里個邊~
我話去...so係銀圍等~
去到個度...9點半...then即刻開始!!
去到個度...好曬..我係咁射波..係咁唔入
好激氣~~不過打多陣就同以前差唔多lu~~
tired就去後面個+油站買水飲...再打過
打到11點半...就行去新墟食野...
我食左2碗牛腩河...好正a^^
之後去左市中心行左陣...睇左d鞋
岩岩出左對smith都幾k...想買..fung就係body shop買左把遮~
then就抽la...
返到home...沖涼...問a媽拎錢買書
then又約fung出去買書~~
我同fung講...好驚個d女仔叫我買書...佢即刻話比張書單佢
佢話唔駛理個d人...直行過佢....我比佢笑死~~
then買得2本書...而家仲有勁多未買...
之後去左利寶...買左2隻game..<<西歐女神>>同一隻唔知咩名既game
買完就落左去...m記食下午茶~m記入面好多幾k..
之後去左間眼科中心度改期覆診....9月19日星期2
then就抽la~~
返到home...幫手執野...then又訓左陣...
睇左陣TV....就落去食飯lu~~
今日又去祥景度食...不過d野食真係幾k架^^
返到home....睇TV...食雪條...然後摶過中史...
仲有2題a...但一定要摶埋佢~so由10點摶到12點幾..好嚴a!!
今日見到個袋幾k...遲幾日出去買... |