*│─│ei熙﹏
MY JOURNAL , MY LIFE
 
 
heihei421

暱稱: 熙
性別: 男
國家: 香港
MORE...

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 最新日誌 ::

2007-05-30
2007-05-29
2007-05-28
2007-05-22
翻生侏羅館


:: 訪客留言 ::

 
最近三個月尚無任何留言


:: 我的好友 ::

 
尚無任何好友


:: 我的連結 ::

錦垣..日記
Hang~~日記
KELVIN日記
杰...日記
陳大>>日記

:: BriTHDaY CLocK ::

由於生日鐘插件的供應商已終止此項服務,由即日起此插件將停止運作,請用戶將其從日誌版面中移除。
不便之處,敬請原諒。


RSS Feed
2006 年 9 月 5 日  星期二   晴天


第一天開學~~

7點起左身...沖涼等等..

可能之前習慣左7點咁早起身..

因為個時日日7點半都要做d野!!

so而家咁早起左身...都唔知做咩好...~

 

返學lu~~見到樂..so一齊行

好耐都冇一齊返學lu~~

返到去...好熱鬧~~仲有可以見返好多同學

今日超熱~~so集隊個時出哂汗咁><

 

今日第一堂係地理...上到去聽佢講會考d野咁la

之後教左陣書~then就落返去lu

math堂...羅瑞華教...今日唔駛教書..但佢好似好悶咁

then文學堂同杰傾左成堂

 

lunch返去食飯...食返琴日餐廳d野

then聽左陣歌...就返學

都係自己一個摶過~

 

返到去學校...冇lala有d咩洗面奶個d係台面..每人都有

嵐個d又拎黎玩...haha...仲整到胡k成身都係~~

thenP.E堂...

度高,磅重...正a..我終於都175cm la...

但唔知點解會瘦過上年得56kg...上年有57.5kg架麻

不過有175cm已經超正!!

 

之後出左去打籃球...but打得幾min就落堂

so換完3出去又打...打打打到4點9...自己抽

返到home都5點...之後試左2隻新game..都唔錯

之後就打返琴日日記...睇TV...

 

點知個翁德鴻....冇lala叫我

佢:問我有冇見到佢今日收返黎個疊學生證~

我:佢就話你坐係我前面都見唔到...擺明身有屎la

我:唔通我拎左咩...拎黎做咩者

佢:我都冇話你拎左...你擺明就身有屎la...

我:你自己唔見左就屈我..你傻架

佢:你唔駛解釋!!

then佢即刻off左...佢真係好PK..激鬼死我la

如果聽日佢話我...我一定200%佢

 

食完飯睇TV...唔知溫唔溫書好??

                                            ~完了~

 

仲有大把書未買~~聽日仲要用tim...

d功課又做未做哂~~嗚嗚嗚><

 

今日打埋琴日個篇日記...大家可以睇返kaka



2006 年 9 月 4 日  星期一   雨天


準備功課~~

朝早落雨...fung打黎話落雨唔打波...

so我繼續sleep~~then我媽打黎話要拎遮比佢

then迫我落去...返到黎又訓唔著...><

then打機...打左陣...fung打黎問我仲打唔打..不過係去新和里個邊~

我話去...so係銀圍等~

去到個度...9點半...then即刻開始!!

 

去到個度...好曬..我係咁射波..係咁唔入

好激氣~~不過打多陣就同以前差唔多lu~~

tired就去後面個+油站買水飲...再打過

打到11點半...就行去新墟食野...

我食左2碗牛腩河...好正a^^

 

之後去左市中心行左陣...睇左d鞋

岩岩出左對smith都幾k...想買..fung就係body shop買左把遮~

then就抽la...

 

返到home...沖涼...問a媽拎錢買書

then又約fung出去買書~~

我同fung講...好驚個d女仔叫我買書...佢即刻話比張書單佢

佢話唔駛理個d人...直行過佢....我比佢笑死~~

then買得2本書...而家仲有勁多未買...

 

之後去左利寶...買左2隻game..<<西歐女神>>同一隻唔知咩名既game

買完就落左去...m記食下午茶~m記入面好多幾k..

之後去左間眼科中心度改期覆診....9月19日星期2

then就抽la~~

 

返到home...幫手執野...then又訓左陣...

睇左陣TV....就落去食飯lu~~

今日又去祥景度食...不過d野食真係幾k架^^

返到home....睇TV...食雪條...然後摶過中史...

仲有2題a...但一定要摶埋佢~so由10點摶到12點幾..好嚴a!!

 

今日見到個袋幾k...遲幾日出去買...



2006 年 9 月 3 日  星期日   晴天


青田摶過~~

朝早8點幾起身....睇左陣tv

就去青田lu~~

一去到得我地同另一班人係度....

即刻鬥波...因為好耐冇鬥波..so個感覺好正^^

我地開頭踢都唔係好憤...但好快就k返...

杰首先k一球...之後再殺入禁區k多球

最後....一個角球攻勢..比陳大混亂中-6頂入!!><

final...我地win3-0....

 

我地踢完lei埸之後....開始too man人...

我地去7仔買野飲....買完就返去...

一返到去好多人a...起碼有3隊跟緊

then到我地...lose左~~

愈黎愈多人...好似有6隊..超耐冇試過青田咁多人~~

then又lose....之後一埸達仔傳個高波比我...

個龍門出黎推我wo...好茅~~><

最後都比我入左^^...不過都有d幸運成份~~^^

之後有人卜左埸...迫住要抽...

我地極力挽留hang...因為佢想抽

最後都一齊返5人埸踢....

 

返到去好多人...因為青田個d人都過左黎踢

有好多勁人...我地都win唔到...我仲要比人批左一野個口

即刻爆哂血

大約一點...d人抽哂..得番2隊..但個2隊d人係度特工

哂左我地30min等佢地....好彩都仲有得踢

但佢地實在太勁...唔夠踢

 

我返到home已經係2點...第一次踢到2點

好tired a!!但沖涼個時...好痛..拿到個傷口

then整面食....整番個電腦...

訓左陣覺~~咁就夜晚la~~

 

食飯....睇tv

8點睇明珠台...<<左右做人難>>

超好笑...lei套野我睇左好多集...真係笑到你xx~~

then錄左<<top model>>

睇美女廚房...今集係最後一集

a叻勁好笑...又係笑到我肚痛...

 

then入房傾msn...

聽日打波...天水圍摶過..

今次班際唔可以再咁免><