*│─│ei熙﹏
MY JOURNAL , MY LIFE
 
 
heihei421

暱稱: 熙
性別: 男
國家: 香港
MORE...

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 最新日誌 ::

2007-05-30
2007-05-29
2007-05-28
2007-05-22
翻生侏羅館


:: 訪客留言 ::

 
最近三個月尚無任何留言


:: 我的好友 ::

 
尚無任何好友


:: 我的連結 ::

錦垣..日記
Hang~~日記
KELVIN日記
杰...日記
陳大>>日記

:: BriTHDaY CLocK ::

由於生日鐘插件的供應商已終止此項服務,由即日起此插件將停止運作,請用戶將其從日誌版面中移除。
不便之處,敬請原諒。


RSS Feed
2006 年 7 月 9 日  星期日   雨天


比大雨沐既感覺.....

朝早比一個電話嘈醒左

杰9點幾打黎~

問我做咩唔落黎踢波~

我都唔知有得踢

不過都即刻換3...去左商埸買鞋

去到...好多人跟隊

唔緊要...因為d人好免

 

踢左2埸...開始落雨

但突然.."咋"一聲

超大雨...我地照踢...

wa!!愈落愈大...超好玩...

個種感覺真係好正^^

 

之後去左青田...

有班面具係度~

超勁..第一埸屈住我地黎打

幾乎冇掂過個波

但好似杰一個反擊入左...

第2埸..踢左勁耐

不過好好踢..幾k a

 

返home...家人都去了深圳

又留番自己一個係home...

又係打機...真係唔想再打機

太悶la...

等到我大家姐返黎

煮左d好特別既飯比我食

都幾k

 

同我姐打機打到1點幾

開波~係最後既一埸賽事

法國對意大利

 

一開波...5min就有12碼

由zidane操刀射入

但冇幾耐比人追和

睇睇睇~發生左件好笑野

zidane冇lala搵個頭頂向人地個心口

即刻比人紅牌趕出埸~

最後1:1完埸

要""點球""決勝

可惜..法國最後都係n左

 

zidane最後一埸就咁樣n左

不過佢個球員生涯都係好精彩~

仲有lo kit叫我唔好講個句野

真係好邪...估下係邊句?



2006 年 7 月 8 日  星期六   雨天


重遇小學同學!!

起身...打陣機~

好悶a...成日打機

又冇野做wo...都唔知有咩可以做

 

於是開左msn傾計

大約1點~開始傾

傾傾下..傾到5點~

樂約左我5點係樓下等

then一齊打波~

打打下冇lala見到以前個小學同學

好耐冇見佢...仲一齊打波~

 

返到home...聽左個電話

又要出去食飯

咩事a....冇lala沖完涼又要出街

唉!!

算數~出到去..去左明星食飯

都唔錯...

 

返到home...睇左陣<老馮日記>

then訓左覺...

 

夜晚一起身...已經係3點9

起唔到身睇波!!><

好似有人sd左個msg同打左個tele比我者

如果唔係n知醒

不過可惜.....葡萄牙最後都係輸比東道主德國1:3

算la...拎過第4都好好

下年再努力la~



2006 年 7 月 7 日  星期五   晴天


試後活動~~

今日係試後活動既第一日

完全係冇野做~

so集隊之後..就上去班房玩..

開頭都係得好少人

漸漸就愈黎愈多人

愈玩愈正!!

 

一上到去一陣...已經狂飛d野上個風扇度

開頭只係d粉筆~

之後變左d遮a..釘書機..水樽..垃圾桶..等等

咩q都飛上去

好變態...我仲比個水樽飛中左

好痛a!!

 

then玩鋤d...玩左幾鋪...都輸哂

我鋤d好廢....又唔係成日玩

so我讓個位比有需要既人坐~~

之後同李's去D班拎野食

落到去就比人分哂...好彩食到粒魚蛋!!

 

之後同溝鴻提左鋪象棋..

我係唔識玩個d人黎架...雖然有kel指導

但都係輸得好慘....

 

最後玩"咁棉胎"既+1-1

輸左要影相....我第一次玩...

就進入最後2強

好彩我否左fung出局...

如果唔係就要影相

 

總並有3個要影~

好好笑...未試過咁好笑!!

 

then...返home

傾左個幾hr msn

又要去補課...

去到補課都冇人聽書既!!

個個係度傾計...再唔係就訓覺zzz

好快就到3點幾...放學!

同hang去左7仔買雪條

 

返到home即刻食..超好味~~haha^^

then打機....打左陣winning

再傾msn....之後再玩<<FINAL FANTASY XII>>

食飯lu...

我a爸買左牛腩河比我...都唔錯

冇lu...><