今日係試後活動既第一日
完全係冇野做~
so集隊之後..就上去班房玩..
開頭都係得好少人
漸漸就愈黎愈多人
愈玩愈正!!
一上到去一陣...已經狂飛d野上個風扇度
開頭只係d粉筆~
之後變左d遮a..釘書機..水樽..垃圾桶..等等
咩q都飛上去
好變態...我仲比個水樽飛中左
好痛a!!
then玩鋤d...玩左幾鋪...都輸哂
我鋤d好廢....又唔係成日玩
so我讓個位比有需要既人坐~~
之後同李's去D班拎野食
落到去就比人分哂...好彩食到粒魚蛋!!
之後同溝鴻提左鋪象棋..
我係唔識玩個d人黎架...雖然有kel指導
但都係輸得好慘....
最後玩"咁棉胎"既+1-1
輸左要影相....我第一次玩...
就進入最後2強
好彩我否左fung出局...
如果唔係就要影相
總並有3個要影~
好好笑...未試過咁好笑!!
then...返home
傾左個幾hr msn
又要去補課...
去到補課都冇人聽書既!!
個個係度傾計...再唔係就訓覺zzz
好快就到3點幾...放學!
同hang去左7仔買雪條
返到home即刻食..超好味~~haha^^
then打機....打左陣winning
再傾msn....之後再玩<<FINAL FANTASY XII>>
食飯lu...
我a爸買左牛腩河比我...都唔錯
冇lu...>< |