今日一返到學校
上左班房...同好多人係度傾琴日埸波
傾傾下...有宣佈
我地以為唔駛集隊~~
then有人話唔駛集隊咩??
我地即刻望隻window...
下面d人排哂隊~
我地即刻衝落去
好彩n比人實哂...
對卷....MATHS..實死梗既
冇諗過自己會pass~
如我估計一樣...long question份卷64/200
mc卷21/54
都唔錯架la~~
小息...係度"訓"機
係度播<<2002年的一埸雪>>
刀郎主打歌....超大聲..
我地係1樓...3樓都聽到~haha^^
好好笑...
再對ENG d卷~
結果ENG總分都係n合格~差5分咋
算la...比佢law
上到去開會....學魔術....好好玩
我成功左2個....都幾好玩~~
之後抽一~~
返到home...訓左陣
之後又狂打機...打下打下又6點lu~
同人傾左陣msn...icq之後
睇到段側田片...即刻sd比個勁like justin既人睇
之後又聽到JUSTIN既新歌<<感動>>
都幾K!!
今晚又睇波...so早d訓
今晚法國對葡萄牙
葡萄牙+油a!! |