*│─│ei熙﹏
MY JOURNAL , MY LIFE
 
 
heihei421

暱稱: 熙
性別: 男
國家: 香港
MORE...

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 最新日誌 ::

2007-05-30
2007-05-29
2007-05-28
2007-05-22
翻生侏羅館


:: 訪客留言 ::

 
最近三個月尚無任何留言


:: 我的好友 ::

 
尚無任何好友


:: 我的連結 ::

錦垣..日記
Hang~~日記
KELVIN日記
杰...日記
陳大>>日記

:: BriTHDaY CLocK ::

由於生日鐘插件的供應商已終止此項服務,由即日起此插件將停止運作,請用戶將其從日誌版面中移除。
不便之處,敬請原諒。


RSS Feed
2006 年 7 月 6 日  星期四   晴天


好好玩...

琴晚賽果係法國1-0險勝葡萄牙

有d失望....不過算la

都踢得好好...禁住法國黎打~

 

今日排隊個時...

冇lala落雨~大粒仲係度慢慢

我地即刻自己衝入操場....

對地理卷~~

我好驚...我估我會n pass~

一派....好彩者...53分合格

心情都幾興奮~~

 

今日小息....又"訓"機

但今日播第2隻歌

"寵物小精靈"

超正a....有一句歌詞既最後係...GET!!

我地勁多人一齊唱最後個句歌詞...

超大聲GET!!!

超好笑....最後比人實哂

不過係免實~

 

最後一份卷係文學....

我諗都係n....

結果仲要比我預期中低....

shit!!咩事lei...

100滿分我先得18分

頂!!勁免

我最後計到個總分係450分

都幾k....haha!!

 

返到home...食完飯...去左踢波

開頭係5人埸踢...勁冇感~

仲發生左d事...

5人埸唔可以係半埸後射...射入左都唔當入

對面班人....話人1地入左...叫我地next!!

軒話不嬲都要過半埸先射架la..你溝架..

上面d人係度話...開角球law..

軒係度串佢地...你地自己落黎開..

d人唔知講左咩...又係度串...話咩係咪想打架

軒係度大嗌OK!!

超好笑~~

 

then去左青田踢....勁有感...

win左一埸....d人又唔算好勁...

我地差唔多實力~so好好玩...

 

返home...傾陣msn...

今晚又冇波睇....得琴晚既精華

so遲d訓la!!



2006 年 7 月 5 日  星期三   陰天


又n...開始驚慌...

今日一返到學校

上左班房...同好多人係度傾琴日埸波

傾傾下...有宣佈

我地以為唔駛集隊~~

then有人話唔駛集隊咩??

我地即刻望隻window...

下面d人排哂隊~

我地即刻衝落去

好彩n比人實哂...

 

對卷....MATHS..實死梗既

冇諗過自己會pass~

如我估計一樣...long question份卷64/200

mc卷21/54

都唔錯架la~~

 

小息...係度"訓"機

係度播<<2002年的一埸雪>>

刀郎主打歌....超大聲..

我地係1樓...3樓都聽到~haha^^

好好笑...

 

再對ENG d卷~

結果ENG總分都係n合格~差5分咋

算la...比佢law

 

上到去開會....學魔術....好好玩

我成功左2個....都幾好玩~~

之後抽一~~

 

返到home...訓左陣

之後又狂打機...打下打下又6點lu~

同人傾左陣msn...icq之後

睇到段側田片...即刻sd比個勁like justin既人睇

之後又聽到JUSTIN既新歌<<感動>>

都幾K!!

 

今晚又睇波...so早d訓

今晚法國對葡萄牙

葡萄牙+油a!!



2006 年 7 月 4 日  星期二   晴天


進入4強賽事lu~

今日起身之後....

個天黑黑地~唔知帶唔帶遮好

我問我家姐~

佢叫我唔好帶wo

是但law~~

 

今日要對ENG同中史

ENG都幾嚴~

我係我個班係差唔多頭幾名

但原來全級都係得10個人唔夠合格~

haha!! 我都唔差者~24/60

listening.....都唔得a

好廢a我....56/90

錯左好多唔應該錯既野~

 

小息.....好好彩同lo kit食到唯一既2隻雞~

之後同杰同張sir摶過~睇下仲有冇分+

最後都n~是但

之後又玩返琴日既大戰~

今日我戰死沙埸~比HIM擊中我隻眼

狂流眼水><

 

第2份卷係中史

一睇.....又n合格~

頂~~勁冇心機

得25/60

唉.....我驚全科n哂!

 

杰上左黎食飯....玩左一陣winning

then佢去打波lu

我自己摶過<<FINAL FANTASY XII>>

正a!!升到43lv~但唔敢摶過隻boss

之後玩左陣msn....同左個童話fd傾左好耐

有人叫我訓陣覺....今晚一齊睇波

so訓左陣~

 

食飯.....睇TV

今晚要摶過德國對意大利

應該幾好睇...我支持德國!!

HAHA!!