*│─│ei熙﹏
MY JOURNAL , MY LIFE
 
 
heihei421

暱稱: 熙
性別: 男
國家: 香港
MORE...

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 最新日誌 ::

2007-05-30
2007-05-29
2007-05-28
2007-05-22
翻生侏羅館


:: 訪客留言 ::

 
最近三個月尚無任何留言


:: 我的好友 ::

 
尚無任何好友


:: 我的連結 ::

錦垣..日記
Hang~~日記
KELVIN日記
杰...日記
陳大>>日記

:: BriTHDaY CLocK ::

由於生日鐘插件的供應商已終止此項服務,由即日起此插件將停止運作,請用戶將其從日誌版面中移除。
不便之處,敬請原諒。


RSS Feed
2006 年 6 月 24 日  星期六   晴天


第一次飲酒!!

琴晚....又話打番比我...

整到我等左勁耐...

算......><

 

朝早7點幾同賢2個人去左青田踢波...

佢地8點先黎....

我同賢+其他隊...踢左2埸

第1埸我助攻左一球...

第2埸我射入埋....haha

今日都唔錯.....但今日實在太炎la

我踢左陣...都唔想再踢...

因為我怕又再晒黑~

 

佢地黎到之後....嗌跟隊

但個一埸踢左成個hr

之後個一埸明明到我地

但有個a叔...帶左埸人落黎話到佢地

我地同佢講....佢仲要好有道理咁講

你地上番去.......我地踢20min比你

跟住有條友拎左d file入左黎

我地d人實哂佢!!

佢勁搞笑...佢係度問:「睇你地既眼神好似有野問....

then我地問佢係咪卜左埸~

佢話係.....我地卜左1hr

我地即刻抽.....杰勁冇引~

 

then去左7仔買野飲...

同去7人埸踢.....踢左陣又走...

佢地落去5人埸~

我自己抽~

 

返到home....沖涼,打機

自己整野食....

之後..入左房開冷氣sleep左陣

又打機....

 

夜晚食飯....我a媽買左2枝啤酒返黎....

我飲左一啖.好似冇平時我試個d咁苦

於是....飲左半枝啤酒

haha.........第一次飲唔錯la....

夜晚睇TV....<<老馮日記>>同<<電車男>>

then訓覺lu....



2006 年 6 月 23 日  星期五   晴天


好輕鬆~

朝早5點起身摶過...

好tired....但都總算熟左d><

執埋d野走lu....

 

返到去.....個個都摶過地理~

但我好似好唔掂咁~

有d worry!

考試lu~

wa!份卷好難........好多唔識tim

死la! 不過 考完之後

好free.....雖然仲有一科....文學.but大把TIME

 

彬同垣上左黎~

打WINNING~今日好廢

so係咁輸~

 

之後落埋去踢波....同d面具踢

唔係好想同佢地踢....加上天氣影響

超炎熱

so踢左一陣就走左

then去左我樓下個PARK玩下....

返home lu...

 

返左home

sleep左陣....又打下機~

睇TV咁la~

 

今日又休息下......唔好整到咁tired

聽日再摶過la~



2006 年 6 月 22 日  星期四   陰天


今日好飽a!!

朝早起身.....溫陣listening....

即係個d格式~

然後睇埋巴西對日本既精華片段~

就走lu~

 

行到天橋.....樂等埋我...^^

好耐冇一齊返學lu~

一路行一路係咁傾踢波d野~

 

考listening~

咩事lei......佢話要用pensil做TASK1至TASK3

頂!冇帶......問人借又冇....WASTE MY TIME

整到有d聽唔到....之後自己做落張草稿度~

shit!!

今次麻麻地,so我驚今次ENG會fail

算la.....

 

考完同賢一齊走........之後一齊去食早餐!

去左M記..見到李'S同HIM...一齊食

未夠11點~so我地係咁傾計~

超好笑~

 

李'S有D卡可以送野食......HIM又有張百搭卡

我地分開一個一個買.....正a冇lala多左2樣野食....

食完賢走先.....

我同HIM同李'S繼續傾~~

傾左好多野.....其實係A班...我同HIM係最FD

就算唔係A班....都係好FD~

最後唔知班F.1做咩影我相!

走個時見到浩同彬~

 

返到home....都係打陣機先~

賢黎左.....一齊打WINNING~

打到3點...之後溫書lu!

 

溫溫溫......HIME叫我....sd d歌比我

sd左好多歌lei !!

溫到7點.....休息下先...

15min後...再溫

溫到11點~訓lu