朝早起身.....溫陣listening....
即係個d格式~
然後睇埋巴西對日本既精華片段~
就走lu~
行到天橋.....樂等埋我...^^
好耐冇一齊返學lu~
一路行一路係咁傾踢波d野~
考listening~
咩事lei......佢話要用pensil做TASK1至TASK3
頂!冇帶......問人借又冇....WASTE MY TIME
整到有d聽唔到....之後自己做落張草稿度~
shit!!
今次麻麻地,so我驚今次ENG會fail
算la.....
考完同賢一齊走........之後一齊去食早餐!
去左M記..見到李'S同HIM...一齊食
未夠11點~so我地係咁傾計~
超好笑~
李'S有D卡可以送野食......HIM又有張百搭卡
我地分開一個一個買.....正a冇lala多左2樣野食....
食完賢走先.....
我同HIM同李'S繼續傾~~
傾左好多野.....其實係A班...我同HIM係最FD
就算唔係A班....都係好FD~
最後唔知班F.1做咩影我相!
走個時見到浩同彬~
返到home....都係打陣機先~
賢黎左.....一齊打WINNING~
打到3點...之後溫書lu!
溫溫溫......HIME叫我....sd d歌比我
sd左好多歌lei !!
溫到7點.....休息下先...
15min後...再溫
溫到11點~訓lu |