朝早起身.....遲左...
so冇沖涼...個頭好搞笑....算la
返到學校竟然要集隊~
整到我又要整番好件3~
地理堂.......miss chan
有d唔岩.....kelvin答錯左野
佢即刻講:白痴架你....!!
lei句都算....冇lala仲要叫kelvin出黎同佢度高~
仲係度串佢wo....
落堂個時....叫胡kk落去問張高借堂.....
點知淨係借得10min..但個時已經10min過左~
落去上hist~上得15min.......kaka
好快就上完~
文學堂仍然都係冇心機聽書~
小息落去買野上班房食.....
即刻上2樓等人.....咩事人影都冇lei!!
等左一陣...想走個時....林sir見到我
冇lala同我(朵弓)講早晨......佢一定想話我見到佢都唔叫佢者!!
咁梗係即刻叫番佢la!
落番班房...1min後又上去.....又冇人.......
又比林sir見多次.....即刻走...廢事比佢問野
lunch走個時......冇lala又見到......傾左2句又要走!!
因為趕住返home食飯~
返黎學校個時...經過小學...以前個戲劇組老師仲認得我....happy!!
打聲招呼...
開頭都冇落雨......突然間"咋"一聲
狂落雨....即刻拎把""傘子""出黎
返到學校......濕哂la><
中史堂..好快講完書....林sir仲同我地傾計......
之後林sir走個時同我講......問我係2樓走黎走去做咩!
我話等人........佢話有個姐姐搵我....我話我知!!
then佢就走左~
放學比左$20杰買波.....希望win la....可以搵番d錢
kaka!!!
返到home......原來今日要同姐慶祝生日...
坐一陣....出去食飯lu.....
去左明星食飯.....傾左陣電話就食得野lu
d野食都幾k.....好飽~
行左一陣.......返home lu~
返去cut蛋糕....個cake都唔錯
係甜左d者.......之後溫多陣書......
傾陣msn.......訓lu
|