*│─│ei熙﹏
MY JOURNAL , MY LIFE
 
 
heihei421

暱稱: 熙
性別: 男
國家: 香港
MORE...

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 最新日誌 ::

2007-05-30
2007-05-29
2007-05-28
2007-05-22
翻生侏羅館


:: 訪客留言 ::

 
最近三個月尚無任何留言


:: 我的好友 ::

 
尚無任何好友


:: 我的連結 ::

錦垣..日記
Hang~~日記
KELVIN日記
杰...日記
陳大>>日記

:: BriTHDaY CLocK ::

由於生日鐘插件的供應商已終止此項服務,由即日起此插件將停止運作,請用戶將其從日誌版面中移除。
不便之處,敬請原諒。


RSS Feed
2006 年 6 月 12 日  星期一   雨天


二家姐的生日!!

朝早起身.....遲左...

so冇沖涼...個頭好搞笑....算la

 

返到學校竟然要集隊~

整到我又要整番好件3~

地理堂.......miss chan

有d唔岩.....kelvin答錯左野

佢即刻講:白痴架你....!!

lei句都算....冇lala仲要叫kelvin出黎同佢度高~

仲係度串佢wo....

落堂個時....叫胡kk落去問張高借堂.....

點知淨係借得10min..但個時已經10min過左~

落去上hist~上得15min.......kaka

好快就上完~

文學堂仍然都係冇心機聽書~

 

小息落去買野上班房食.....

即刻上2樓等人.....咩事人影都冇lei!!

等左一陣...想走個時....林sir見到我

冇lala同我(朵弓)講早晨......佢一定想話我見到佢都唔叫佢者!!

咁梗係即刻叫番佢la!

落番班房...1min後又上去.....又冇人.......

又比林sir見多次.....即刻走...廢事比佢問野

 

lunch走個時......冇lala又見到......傾左2句又要走!!

因為趕住返home食飯~

 

返黎學校個時...經過小學...以前個戲劇組老師仲認得我....happy!!

打聲招呼...

開頭都冇落雨......突然間"咋"一聲

狂落雨....即刻拎把""傘子""出黎

返到學校......濕哂la><

 

中史堂..好快講完書....林sir仲同我地傾計......

之後林sir走個時同我講......問我係2樓走黎走去做咩!

我話等人........佢話有個姐姐搵我....我話我知!!

then佢就走左~

 

放學比左$20杰買波.....希望win la....可以搵番d錢

kaka!!!

返到home......原來今日要同姐慶祝生日...

坐一陣....出去食飯lu.....

 

去左明星食飯.....傾左陣電話就食得野lu

d野食都幾k.....好飽~

行左一陣.......返home lu~

 

返去cut蛋糕....個cake都唔錯

係甜左d者.......之後溫多陣書......

傾陣msn.......訓lu



2006 年 6 月 10 日  星期六   雨天


摶過!

朝早......打下機先...

又打<<FINAL FANTASY XII>>....

超正a.....不過好煩.....本來已經win左隻boss.

出到去.....冇lala比隻免野打死左........又n save~

頂.......又要重頭打過><

最後打埋第2隻boss....打左4次先win

好難打...打打下....打到1點幾

 

食飯.....打多陣winning~

正式溫書....3點幾溫到4點幾

then.....休息下.....再溫...溫到7點幾~

 

食飯........等睇<<老馮日記>>   <<電車男>>

傾左陣msn...icq.....但仲未有人打黎比我><

今集  <<老馮日記>>  好好笑....見到佢個樣都好笑...

<<電車男>>....仲正.....劇情好緊湊...好想到下個星期6

做下一集~^^

 

睇完......傾左陣msn...

訓lu....

聽日彬又會教我做數~正a

so聽日全力摶過..kaka

 

仲有4日就摶過考試...加油!!



2006 年 6 月 9 日  星期五   雨天


冇lala黑雨!!

朝旱起身........個天勁黑

打電話...今日好準時~

跟住走人lu~

 

因為天氣不穩定既關係

今日又唔駛集隊~

地理堂...上左1堂幾...

因為MISS CHAN又問左林sir借堂~

上上下中史.....冇lala超大雨

小息落去食野.....

之後比埋本書瑤..........就上番去班房~

 

上緊文學堂個時....fung話比我聽紅雨

我心諗都唔會黑雨....

落堂個時.......fung再話比我聽黑雨~

miss lam即刻實哂~

佢係度講....咁快就知....即係有手機la

我地即刻話....岩岩睇報紙講既

miss lam冇講野就走左.......不過miss lam咁好人...冇事la

then...eng堂.......discussion~

好低分.因為唔計分~group就8分..個人就9分..kaka

之後開咪講..下午唔駛返....

 

返到home......食飯...

打陣機....之後彬...恩....垣上左黎~

打左陣winning....溫maths~

溫到6點半.....自己再溫到7點幾~

 

食飯.....傾左陣msn...