朝早起身~~
都係做個樣野la...~~
走lu...今日可以用新傘
多得浩同婷...整爛左我d傘
我先可以用lei把傘...lei把傘幾令架...迷彩黎架
但朝早冇落雨~~冇得用><
返學都唔駛排隊..正!!
上地理堂...知道一個令我震驚既消息
就係.......林sir要辭職??
從lo kit口中得知....因為他每日都有睇林sir日記
點解會咁架><
小息要狂抄hw.....超多
但做得好馬虎....之後上堂...總算過到骨
lunch之後...2堂a chi
第1堂a chi 竟然訓著左~~
到第2堂鐘聲響...先起身
放學lu....比朱媽實哂............冇交hw唔比走
之後有人阻住miss朱...我地爬窗走
haha~勁好玩
之後上左2樓聽歌唱比賽個個簡報會
最後同hang一齊走....去良景拎證件相
都ok....但好似怪怪地咁...算la....都好過以前架la
返到home.....一個人都冇...
原來a媽去左整頭髮~~
so打機一陣....溫下書
嗌pizza食...好好味^^
傾icq..有人呷醋~~
haha~ |