*│─│ei熙﹏
MY JOURNAL , MY LIFE
 
 
heihei421

暱稱: 熙
性別: 男
國家: 香港
MORE...

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 最新日誌 ::

2007-05-30
2007-05-29
2007-05-28
2007-05-22
翻生侏羅館


:: 訪客留言 ::

 
最近三個月尚無任何留言


:: 我的好友 ::

 
尚無任何好友


:: 我的連結 ::

錦垣..日記
Hang~~日記
KELVIN日記
杰...日記
陳大>>日記

:: BriTHDaY CLocK ::

由於生日鐘插件的供應商已終止此項服務,由即日起此插件將停止運作,請用戶將其從日誌版面中移除。
不便之處,敬請原諒。


RSS Feed
2006 年 5 月 31 日  星期三   雨天


家庭日~~

起身~~

有太陽都落雨...咩事lei

波都冇得踢~~

食過早餐後~

打左一陣機~

之後溫左書一陣~

沖涼...換3...去飲茶了

 

飲茶飲到5點~之後同家人去行吉之島

haha~買左條短褲..都幾k

我daddy都買左

行到7點幾....去百佳買野..

都行左個幾hr~~

 

返到home~食飯~

食完之後

溫左2個hr maths

12點幾先訓~



2006 年 5 月 30 日  星期二   雨天


剪頭髮~~

朝早...好早起身~

因為要返chi ling7點半

交hw.....

 

今日帶左手提~haha

返到去見到fung~~交完之後

返左班房睇片...唔好誤會

睇籃球個d咋~~

 

之後又唔駛排隊~~

上中史堂......冇lala比林sir

罰出門口坐><

不過唔緊要la

eng堂到我出黎演講<<Finding Nemo>>

出左黎都唔知講咩~~haha

是但la~

 

lunch..食完飯訓左一陣..訓訓下..

一起身...1點11...咩事lei

即刻用浩嵐個招~扮肚痛...2點12分返到去

返去個時成條街都冇人....

個種feel好正~~

 

放學留低補課...math

補緊個時...shapper冇lala久隻飛機出去

headshot左miss朱

超好笑......仲係度唔認...之後又係度瘋狂

好溝~!!

 

同hang,杰一齊剪頭髮

剪得麻麻地...是但la...清爽d a麻

出去去埋踢波....去左7人埸..同d免人嘐

勁易入波!

佢地d免人走左.....我地5打5....超無聊~

踢到7點幾....返home lu

 

食完飯同杰傾左一陣電話~~

好緊張~

冇lu~~

 

星期5同4c博過



2006 年 5 月 29 日  星期一   雨天


有人呷醋a~~

朝早起身~~

都係做個樣野la...~~

走lu...今日可以用新傘

多得浩同婷...整爛左我d傘

我先可以用lei把傘...lei把傘幾令架...迷彩黎架

但朝早冇落雨~~冇得用><

 

返學都唔駛排隊..正!!

上地理堂...知道一個令我震驚既消息

就係.......林sir要辭職??

從lo kit口中得知....因為他每日都有睇林sir日記

點解會咁架><

 

小息要狂抄hw.....超多

但做得好馬虎....之後上堂...總算過到骨

 

lunch之後...2堂a chi

第1堂a chi 竟然訓著左~~

到第2堂鐘聲響...先起身

放學lu....比朱媽實哂............冇交hw唔比走

之後有人阻住miss朱...我地爬窗走

haha~勁好玩

 

之後上左2樓聽歌唱比賽個個簡報會

最後同hang一齊走....去良景拎證件相

都ok....但好似怪怪地咁...算la....都好過以前架la

 

返到home.....一個人都冇...

原來a媽去左整頭髮~~

so打機一陣....溫下書

嗌pizza食...好好味^^

傾icq..有人呷醋~~

haha~