*│─│ei熙﹏
MY JOURNAL , MY LIFE
 
 
heihei421

暱稱: 熙
性別: 男
國家: 香港
MORE...

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 最新日誌 ::

2007-05-30
2007-05-29
2007-05-28
2007-05-22
翻生侏羅館


:: 訪客留言 ::

 
最近三個月尚無任何留言


:: 我的好友 ::

 
尚無任何好友


:: 我的連結 ::

錦垣..日記
Hang~~日記
KELVIN日記
杰...日記
陳大>>日記

:: BriTHDaY CLocK ::

由於生日鐘插件的供應商已終止此項服務,由即日起此插件將停止運作,請用戶將其從日誌版面中移除。
不便之處,敬請原諒。


RSS Feed
2006 年 6 月 8 日  星期四   陰天


唔舒服~

今朝起身~超眼訓

唔記係咪要返去開會~

then打比垣...真係要~

即刻換3....好趕

不過點趕都打個電話先~

返去個時.....見到垣&彬~

一齊行馬路返去

 

開會....差少少遲到><

今日全lei個學期既最後一次~

a sir播番上年去camp個d相....

我個樣真係>變<左好多.....當然係k左la......kaka

相入面都見到d好耐冇見既fd

林欣a...文玉a個d

遲d約佢地唱k~

 

開完會返課室~

開始上堂....原來地理淨係考2,3,8課

超正a....唔駛溫好多~

中史堂亦有好消息~

林sir教我地點溫...教完之後...覺得原來又係好少野溫^^

maths堂~頭暈...lei幾日都係咁...so maths堂都冇上..

係度sleep z z z z

小息...落去食野...好番d.

之後上堂又係咁......唉><

 

lunch食完飯......訓左陣~

好似好番d...由於我已經睇完我之前個本書

so今日帶本game書番去睇~

 

中文堂都係咁悶~

又要做個d練習~好q煩

放學又要maths補課~

補到4點7到la...之後返左home....打機

打<<FINAL FANTASY XII>>

隻game真係好正....打左一陣......溫書...

夜晚都會係架la......要搏過埋今次考試a.....

 

琴晚同debbie傾左好耐電話~~

傾到好夜.........好正........好多野傾....

heehee!!



2006 年 6 月 5 日  星期一   陰天


不錯的一天~

早上...7點幾起身

玩左一陣final fantasy XII

之後去青田~

等等下...點解會有d小學黎既..

我諗佢地要練波~~

點知佢地愈黎愈多人~

有個miss黎左..同我地講清埸..

妖...踢得個一陣...冇得踢~

之後杰..hang..楠上左黎玩winning

 

lunch同杰,hang去大姆指食飯~

之後仲傾左陣計~

都幾好傾架....kaka

返home lu

 

沖涼..溫書

又狂溫maths....但都係唔識~

好想搵人教a..><

溫到6點到傾左幾min電話~

之後狗仔嵐打比我..

又傾左陣~

突然杰打黎..話比我聽...聽日踢班際

最後溫到7點幾...食飯~~

 

食完飯...傾陣icq同msn...

冇lu

 

聽日一定係好天..真係同4C博過



2006 年 6 月 4 日  星期日   晴天


曬親!!

朝早6點幾起左身

又係度唱歌..唱到7點3

換3落去...今日著新波3..幾k

 

落到5人埸去見到李's...

同埋點解d面具會咁早起身~

15個人霸哂全個埸

又唔敢跟隊~又唔夠佢地勁~

於是等埋杰黎到...一齊上7人埸

 

上到去等齊人開波~

同童軍比試~

嗚嗚嗚!!輸左3-0

明明上次佢地好免架麻

 

之後我地去左青田..

一去到已經好曬~

今日青田好少人...得3隊

我地踢第1埸就win左

我有一球大好機會..但我溝左

比人狂x..

第2埸開波2min...hang角球頂入左

其後輸左2埸..

之後到我發威...之前我仲擔心入唔到波

今日入左2球...杰助攻2球...hang 1球...kelvin 1球

最後同班大人踢...佢地好勁!!

踢到1點~~

 

返到home..我姐話我黑左...而家d皮膚紅哂~

oh my god~!

我照左鏡超耐....真係黑左好多

死la....黑左n令仔....對於我黎講~

唉....聽日n想踢....但hang個d又叫我踢..我又心軟!!

so聽日一曬即刻走人!!