*│─│ei熙﹏
MY JOURNAL , MY LIFE
 
 
heihei421

暱稱: 熙
性別: 男
國家: 香港
MORE...

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 最新日誌 ::

2007-05-30
2007-05-29
2007-05-28
2007-05-22
翻生侏羅館


:: 訪客留言 ::

 
最近三個月尚無任何留言


:: 我的好友 ::

 
尚無任何好友


:: 我的連結 ::

錦垣..日記
Hang~~日記
KELVIN日記
杰...日記
陳大>>日記

:: BriTHDaY CLocK ::

由於生日鐘插件的供應商已終止此項服務,由即日起此插件將停止運作,請用戶將其從日誌版面中移除。
不便之處,敬請原諒。


RSS Feed
2006 年 5 月 22 日  星期一   雨天


失望a...= =

朝早7點起身....食早餐..

傾左電話一陣.....又走lu...

因為之前比浩整壞左把傘既關係><

so今日要用新傘....超大把

 

返去個時....見到婷,蝦..

唔駛排隊...haha

2堂中史....林sir狂問我問題

都好我唔駛sleep...愈黎愈like上林sir堂

 

lunch..返去個時........比左把傘婷同蝦

變左自己冇傘用.....kaka

不過是但la.......2個女仔......住咁遠..廢事la

 

食完lunch...返學....又見返佢地.....佢地比番把傘比我

之後遮婷返去......

 

放學...宣佈班際改期.....

又改.......上次又係因為落雨而改期

今次又係.......唉= =

冇心情打la..........><



2006 年 5 月 21 日  星期日   雨天


媽媽的生日~~

朝早落雨><

冇得踢波....即係最後一次練波既機會都冇

因為聽日就係班際...

7點幾起左身...又冇得踢波

then係度狂唱歌....嘈醒左d家人

 

之後我a媽同a爸去深圳...

我同我2家姐係home....遲d先出去食飯..

我係度狂打機...我姐係度整cake比我a媽食

打打打....打到2點幾

沖涼...換3..同2個家姐去元朗行街街^^

之後行到5點幾..搭車出去causeway bay lu...^^

 

去左富豪酒店食自助餐...好正a d野食....

又多又好食...好過上次我生日個時個間日本野

食完之後就搭車走lu....

返到home...大約11點半到la

之後即刻訓lu....

因為聽日要同4c比試

一定要win佢~~



2006 年 5 月 20 日  星期六   雨天


返團契!!

朝早7點幾...垣打黎問我踢唔踢

但我a媽實哂....

so要留係home....扮野~~溫下書咁law

 

1點...落5人埸等杰,華,賢....返團契

等齊人之後...發現原來我地冇波

即刻去7仔買個個可口可樂波

買左$100...每人$25

仲有個d大口仔野...好得意~~

then去返5人埸踢多一陣

返學校lu^^

 

聽完團契...落去搬龍門

之後就踢一...一開始就對班校隊

n左....踢到6點半..

win得一埸....仲要係最免個隊

其餘輸哂@@

 

返到home沖涼...

then..冇野發生lu