朝早7點起身....食早餐..
傾左電話一陣.....又走lu...
因為之前比浩整壞左把傘既關係><
so今日要用新傘....超大把
返去個時....見到婷,蝦..
唔駛排隊...haha
2堂中史....林sir狂問我問題
都好我唔駛sleep...愈黎愈like上林sir堂
lunch..返去個時........比左把傘婷同蝦
變左自己冇傘用.....kaka
不過是但la.......2個女仔......住咁遠..廢事la
食完lunch...返學....又見返佢地.....佢地比番把傘比我
之後遮婷返去......
放學...宣佈班際改期.....
又改.......上次又係因為落雨而改期
今次又係.......唉= =
冇心情打la..........><
|