日日都係差唔多....又係7點到起身
今朝食稯..好好味!!
傾一.......
返學途中...見到hang同華
一齊返lu~~
今日地理堂...好專心咁上堂...haha
小息落去食野...返上黎bt hw a
突然個個溝sir入黎
好似我未開始bt者
eng堂又有sweet食
lunch...返home食
食完飯,打左一埸winning,走人lu
放學.....本來想踢一..點知又冇lala落雨.
又n踢....then我去影番d證件相.....
返home打機......打打下..
賢打黎...then傾一
傾左勁多winning野
之後自己煮飯食~~好好味!!
傾左一陣icq....唔好再唔開心la
>聽日4A對4C<
一定要win!! |