今朝起身.個天陰陰地
留係home冇野做..於是自己落左5人埸踢波
踢左1hr就返home~
食早餐...食藥...好苦a-->好想快d好番tim
食完早餐後...立即溫書...唔想waste time
博過埋今次考試再算><
下午打比垣...諗住上佢home溫書...傾下計
點知佢要補習~~但上左都冇用
原來佢又係冇聽過maths
算數...自己博過~~
溫左一陣...又打一陣機...溫下又休息下咁la
今日冇咩胃口食野...
so叫左我daddy唔好煮飯~
煮d面食先la~
今朝起身~好似好好天~~
起身次後..肚痛...唔返學
傾電話~
點知突然落起大雨~
一路狂落雨~
我自己落去睇醫生
醫生話我感冒菌入腸
少少腸胃炎~
好彩唔係d咩大病...
sd下msg先
返到home~先知原來紅雨
下午都唔洗返la
咁即係話班際冇得踢
到考試後先踢...嗚嗚嗚!!
無奈~
then成個下午都係度溫書
之後唔識math...仲打比樂問佢數
下午4點多
Fung打比我.同我講岩岩睇完戲同今日朝早發生既事
原來今朝嵐真瘋狂...我好想見佢隻狗仔點瘋狂法lei~~
朝早起身....
超大雨~~超大風~~
走人><
落到去...差d反傘
好彩最後都安全返到學校~
上2堂地理...都ok悶
but d野都算明既~
lunch..同班學弟學妹食飯...又食m記
不過是但la...但同我個組d組員都幾好傾
可惜得我一個boy
放學...聽到可能踢班際~
即刻走人..唔補課
落到去.原來唔係我地踢...
車...又要上番去~
不過好快走得
返到home...溫下書咁law
聽日同4C博過...一定會WIN