*│─│ei熙﹏
MY JOURNAL , MY LIFE
 
 
heihei421

暱稱: 熙
性別: 男
國家: 香港
MORE...

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 最新日誌 ::

2007-05-30
2007-05-29
2007-05-28
2007-05-22
翻生侏羅館


:: 訪客留言 ::

 
最近三個月尚無任何留言


:: 我的好友 ::

 
尚無任何好友


:: 我的連結 ::

錦垣..日記
Hang~~日記
KELVIN日記
杰...日記
陳大>>日記

:: BriTHDaY CLocK ::

由於生日鐘插件的供應商已終止此項服務,由即日起此插件將停止運作,請用戶將其從日誌版面中移除。
不便之處,敬請原諒。


RSS Feed
2006 年 5 月 28 日  星期日   雨天


大風大雨!!

今朝起身....落雨...

打比杰佢話n踢....

之後垣打黎....話比佢聽n踢

因為home冇野食既原故~~

so~自己落街食早餐

食m記...煙肉蛋漢堡餐

 

返到home~daddy同mummy去我a婆home

得番我同2家姐係home

打機...溫書~~

跟住食dinner~(好e食意粉)

 

今日大約3點幾....debbie打比我...同我傾左一陣~haha!!



2006 年 5 月 27 日  星期六   雨天


唱k好好玩a~~

朝早起身....發現冇喉嚨痛~~

但把聲好似病左之後d聲咁....

5點9就起左身係咁唱歌^^

唱左成粒鐘~~

 

起左身...等我daddy返工

即刻打機....又狂打winning~~

打到11點幾..佢地仲未搵我

我搵hang......佢話唱1點= =

琴日明明話唱11點架

返左學校..等齊人(肥邱,kit,hang,華,鄧錦玲)

原來因為係kit自把自為卜左1點房

我同hang陪華返去擺番d書

之後搭KCR去河田落車~~

去green box(今次第2次去green box),平時次次都係neway

 

點幾去到...係咁唱...

要狂練歌a....要歌唱比賽入決賽a

入到決賽唱命硬^^

唱唱下好肚餓...同華去食面

食到飽...上番去唱到5點9到

返home a.比人實哂~~

沖涼~~

 

今日唱k真係好好玩....



2006 年 5 月 26 日  星期五   晴天


興奮!!

朝早起身....仍然都係好喉嚨痛><

傾電話都ok既..把聲都冇變

走lu~~

 

返學途中....又見到hang同華

而家日日都見到佢地...

 

到小息...落去裝水...

diu....比武文捉

頂...又要打電話...

真係士多啤利....

仲要比佢記張紙= =

好唔服.......

 

lunch....仲衰...唔遁得擺左條key係學校

入唔到home.....

so即刻返學校.....野都冇得食

狂打basketball..好好玩~~

 

放學個時....交碟同歌詞

比學生會....then去踢一

同杰,楠買左件新波3

之後去左青田踢

好正a...入左球波~~

射得唔錯..左腳一控..右腳一抽..goal !!

之後同班面具踢..超勁..2個區隊...其餘都幾勁

好快輸左....then 走人

 

聽日去唱k....好緊張同興奮~~