朝早起身....發現冇喉嚨痛~~
但把聲好似病左之後d聲咁....
5點9就起左身係咁唱歌^^
唱左成粒鐘~~
起左身...等我daddy返工
即刻打機....又狂打winning~~
打到11點幾..佢地仲未搵我
我搵hang......佢話唱1點= =
琴日明明話唱11點架
返左學校..等齊人(肥邱,kit,hang,華,鄧錦玲)
原來因為係kit自把自為卜左1點房
我同hang陪華返去擺番d書
之後搭KCR去河田落車~~
去green box(今次第2次去green box),平時次次都係neway
點幾去到...係咁唱...
要狂練歌a....要歌唱比賽入決賽a
入到決賽唱命硬^^
唱唱下好肚餓...同華去食面
食到飽...上番去唱到5點9到
返home a.比人實哂~~
沖涼~~
今日唱k真係好好玩.... |