*│─│ei熙﹏
MY JOURNAL , MY LIFE
 
 
heihei421

暱稱: 熙
性別: 男
國家: 香港
MORE...

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 最新日誌 ::

2007-05-30
2007-05-29
2007-05-28
2007-05-22
翻生侏羅館


:: 訪客留言 ::

 
最近三個月尚無任何留言


:: 我的好友 ::

 
尚無任何好友


:: 我的連結 ::

錦垣..日記
Hang~~日記
KELVIN日記
杰...日記
陳大>>日記

:: BriTHDaY CLocK ::

由於生日鐘插件的供應商已終止此項服務,由即日起此插件將停止運作,請用戶將其從日誌版面中移除。
不便之處,敬請原諒。


RSS Feed
2006 年 9 月 9 日  星期六   雨天


冒險記!!

起左身...fungd 

9點半先係我樓下等...

 

then返學校打波..不過d人練緊波 

so我地係樓梯底搵到個波..係晒細個個埸射住先 

射左陣...d人就愈黎愈多..

then去鬥波 

我同mk..happy一隊...可惜輸左比fung個隊 

因為唔夠佢搶板..比佢屈機

 

 

then去左細埸鬥...win 

then2埸係度搞笑...玩野 

大埸冇人...即刻去左大埸射波..

 

我一衝過去..騎射...咁就冇lala入左個3 

之後同hang,fung射波 

點知又落雨..等到d雨細左..就抽lu

 

返到home食完飯...打陣機..

 

打到2點到la..就帶d hw出去搵fung...

 

因為佢地係度圖書館做地理報告~~

 

我去到..好似好唔受歡迎咁...la

 

我都係做hw...><  

 

then佢地做完...一齊去左利寶釘裝..  

 

然後去左m記搵小c...見到小c...但見唔到......  

 

emily請左我食雪糕~~  

 

but個死人emily係咁講d我唔明既野><

 

then佢地起先 

 

我同fung係度傾計...佢好想去toilet  

 

buttoilet封住左..唔去得 

於是佢硬闖..整開d野自己衝左入去 

佢出返黎同我講...話入面個門柄冇左...佢差d出唔返黎...

 

我差d比佢笑死...

 

之後去左隔離行街...周圍行~~

 

 

最後返返市中心><

 

我地都未去過最高個層..so一齊上去睇睇

上面原來都幾多野行...

 

then去左華都食野..本來諗住小丸子 

 

點知條隊娶到唔知排左去邊...唔食la  

 

是但食串魚旦算la= =  

 

嵐打黎..話佢都黎..so約係m記等

 

等左一陣..佢就黎lu..佢岩岩學完劍 

so我地一齊行去現代個度...點知一問個條友 

 

佢話唔係黎就黎...咩意思a..上次係佢叫我地黎就黎><

 

so我地一齊行街~

 

行左一陣..我地覺得悶悶地..

 

 

就由lei度進入我地既冒險旅程!!

 

我地係度周圍行d樓梯..首先上去最頂

去到個停車埸...見到有2supermarketd 

 

於是我地拎左黎玩..狂係個停車埸沖黎沖去 

超好玩..超好笑

但比d看更發現左..於是我地打爆左個看更 

 

拎左"停車埸之鍵

停車埸中間既樓梯走..

 

一入到去..好臭~~見到有條女..係度煲緊煙 

我地沿著條樓梯落去..原來lei度係地下煙埸..d人係度個煲煙 

我地見到出口..推開左2個木箱..就出左去 

出返黎係電話個層 

我地再行...行到另個門口..係個d貨物區...

 

我地係貨物區既寶箱搵到"電力箱之鍵"..打開就入面既電制 

就搭升降機去下一層...

 

 

去到1...我地入左toilet..搵到"扉之紋"

 

then開左隔離個度門...係入面搵到 "鬼武者之劍"  

 

去到出口... "鬼武者之劍"斬開左個鎖...出左去

then搭車返home lu~~

返到home...食飯..tv

 

整地理d...lu

 

 

今日真係好正..好好玩..  

 

玩得勁開心~~^^  

 

同嵐,fung真係超好玩!!



2006 年 9 月 8 日  星期五   雨天


揹新書包上學去!!

朝早起身..沖涼之後...食早餐

then執野走lu~~今日咩新袋返去

都幾k

 

今日冇落雨...so要集隊

wa!!熱死我a...出哂汗~~

上到去班房...好潤><

then上地理堂~~帶埋中史上去溫

因為琴日都唔係溫得好熟!!

so要摶過

中史lu....一派份卷   都ok la  唔係太過唔識既~~

then到聖經堂..個a sir真係好免..

狂比我地笑

 

小息落左去食野..之後上返去

原來有野玩緊~~好似好開心咁...睇下佢地做咩先

正a!!原來玩緊shaper個筆袋...

我地狂係度超大力飛落黑板度~~

fung既致命一擊再+上江既重炮..仲有我地其他人既力量

個筆錄好快就冇命...入面咩都爆q哂...塗改液..塗改帶..較剪都冇一倖免

當我最後一擊既之後.....連塗改帶入面d野都彈埋出黎!!

冇幾耐佢就返黎~佢一睇到個筆袋..即刻dum左落垃圾桶

然後沖左出去換老師...最後叫左miss chan黎

都冇事既...係要賠返錢比佢咋麻~~kaka^^

 

lunch返去食飯...食完睇左陣tv

走~~

返黎個時...見到林可...so一齊返黎

but比人實哂...><

 

2堂中文...好難過a..

又要做勁多野...次次都係咁!!

勁唔想做...但又要做= =

放左學就去踢波..

 

but杰上左黎打埸機先~

4點半先落去青田...but我地踢左陣..d a叔就話卜左埸~

頂!!踢得10幾min又要抽~~

算la  上7人埸摶law...點知又有d新會係度練波

so最後都係5人摶過...今日好冇感

嘐到6點幾走

 

返到黎...2個家姐唔知做咩又係度鬧我...

成日都係咁~~\./

then食飯!!睇tv

之後sd左幾個msg比debbie冇lu

 

今日同杰上堂傾左陣...

傾中5之後既野...但我而家都唔知有咩好出路!!

但我今日先知道校園既生活好快冇lu..

so要好好珍惜每日既校園生活~~



2006 年 9 月 7 日  星期四   雨天


勤奮一天!!

朝早7點起左身...又訓返

結果7點4先起身...唔沖涼la

then食早餐....出面好似想落雨咁..拎埋遮走lu~~

去到天橋...見到yin同鄭曉婷~婷冇lala叫我拎左佢把遮

so我就幫佢拎到去我班房入面~~

等佢自己返黎拎

 

做完地理就上去地理室~

今日都幾留心聽書...but eng堂就麻麻地

then小息上左去c班同mk&垣傾計~

maths堂好正a...好留心聽書..我覺得佢教得好好..

上年好溝a...kaka

 

lunch同垣,彬,達仔出去紅高樑食~~

我食左個咖哩豬排飯..好味..^^

返到去...去下toilet咁la~~

 

閱讀堂...睇左10min..竟然訓著左..

訓到成塊面紅哂~~><

上chi ling堂冇咩心機...因為都幾眼訓同悶~~

but上林sir堂就好精神...因為我勁like上佢堂..唔會悶又好笑!!

 

放左學即刻返home..拎琴日買個袋返去換~

因為我唔係幾like黑色...so要換色

去到圖書館等fung佢地...因為佢要同吳好個d去做地理

so我係圖書館等左佢地一陣

then我就同fung去換袋la...好彩有fung者

如果唔係我唔係幾夠膽去換...因為我覺得d人會好實!!

不過都換左lu...綠色幾k...

之後就同返fung返去搵佢地

 

返到去...fung冇lala熄左走廊d燈..比佢笑死!!

d人嚇親~haha

都晏lu...so自己走先..今次都係搭巴士

 

返到去...沖涼...

之後開始摶過功課...做埋d new cut

食完飯...就做埋中文閱讀報告!!

then溫埋中史tim...

 

今日真係好忙...不過我諗今個F.5日日都會好忙

所以唔會成日  日日都打到日記!!