起左身...叫fung遲d去
9點半先係我樓下等...
then返學校打波..不過d人練緊波
so我地係樓梯底搵到個波..係晒細個個埸射住先
射左陣...d人就愈黎愈多..
then去鬥波
我同mk..happy一隊...可惜輸左比fung個隊
因為唔夠佢搶板..比佢屈機
then去左細埸鬥...win左
then第2埸係度搞笑...玩野
大埸冇人...即刻去左大埸射波..
我一衝過去..騎射...咁就冇lala入左個3分
之後同hang,fung射波
點知又落雨..等到d雨細左..就抽lu
返到home食完飯...打陣機..
打到2點到la..就帶d hw出去搵fung...
因為佢地係度圖書館做地理報告~~
我去到..好似好唔受歡迎咁...算la
我都係做hw者...><
then佢地做完...一齊去左利寶釘裝..
然後去左m記搵小c...見到小c...但見唔到......
但emily請左我食雪糕~~
but個死人emily係咁講d我唔明既野><
then佢地起先
我同fung係度傾計...佢好想去toilet
but個toilet封住左..唔去得
於是佢硬闖..整開d野自己衝左入去
佢出返黎同我講...話入面個門柄冇左...佢差d出唔返黎...
我差d比佢笑死...
之後去左隔離行街...周圍行~~
最後返返市中心><
我地都未去過最高個層..so一齊上去睇睇
上面原來都幾多野行...
then去左華都食野..本來諗住小丸子
點知條隊娶到唔知排左去邊...唔食la
是但食串魚旦算la= =
嵐打黎..話佢都黎..so約係m記等
等左一陣..佢就黎lu..佢岩岩學完劍 so我地一齊行去現代個度...點知一問個條友
佢話唔係黎就黎...咩意思a..上次係佢叫我地黎就黎><
so我地一齊行街~
行左一陣..我地覺得悶悶地..
就由lei度進入我地既冒險旅程!!
我地係度周圍行d樓梯..首先上去最頂
去到個停車埸...見到有2架supermarket個d車
於是我地拎左黎玩..狂係個停車埸沖黎沖去
超好玩..超好笑
但比d看更發現左..於是我地打爆左個看更
拎左"停車埸之鍵
停車埸中間既樓梯走..
一入到去..好臭~~見到有條女..係度煲緊煙
我地沿著條樓梯落去..原來lei度係地下煙埸..d人係度個煲煙
我地見到出口..推開左2個木箱..就出左去
出返黎係電話個層
我地再行...行到另個門口..係個d貨物區...
我地係貨物區既寶箱搵到"電力箱之鍵"..打開就入面既電制
就搭升降機去下一層...
去到1樓...我地入左toilet..搵到"扉之紋"
then開左隔離個度門...係入面搵到 "鬼武者之劍"
去到出口...用 "鬼武者之劍"斬開左個鎖...出左去
then搭車返home lu~~
返到home...食飯..睇tv
整地理d野...冇lu
今日真係好正..好好玩..
玩得勁開心~~^^
同嵐,fung真係超好玩!!
|