*│─│ei熙﹏
MY JOURNAL , MY LIFE
 
 
heihei421

暱稱: 熙
性別: 男
國家: 香港
MORE...

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 最新日誌 ::

2007-05-30
2007-05-29
2007-05-28
2007-05-22
翻生侏羅館


:: 訪客留言 ::

 
最近三個月尚無任何留言


:: 我的好友 ::

 
尚無任何好友


:: 我的連結 ::

錦垣..日記
Hang~~日記
KELVIN日記
杰...日記
陳大>>日記

:: BriTHDaY CLocK ::

由於生日鐘插件的供應商已終止此項服務,由即日起此插件將停止運作,請用戶將其從日誌版面中移除。
不便之處,敬請原諒。


RSS Feed
2006 年 7 月 21 日  星期五   晴天


打壁球~~

朝早起身...打左陣機~

yin冇lala打比我..

問我打唔打波...我問踢波??

佢話打壁球~~已經係良田等緊....

我即刻落去....落到去...

又唔記得帶學生證...又要即刻返上去拎~~

 

第一次打壁球....開波都唔知點開

原來是但開就k...

我同yin係咁亂打...

好好玩...又狂係度整爆塊拍~

好正!!又係度狂飛個波上去~整熄d燈

kaka!!

 

返到home...打陣機...

食飯...yin就上左黎

又打winning...

佢講左d好嚴重既野比我聽...

令到我驚得好驚...真係好驚

唔知點算好...

 

夜晚lu...傾左幾句就要食飯

食完飯....睇8點半個套劇集~~

好好睇....之前都唔覺得好睇

睇睇下...都幾k

 

傾左陣...睇tv...

sleep lu~~



2006 年 7 月 20 日  星期四   晴天


好曬~

朝早成9點先起身!

起身之後...食早餐...

睇TV...但達仔打黎問我踢唔踢波

琴日又話n踢...不過算la

即刻落左去踢..

不過實在太嚴...踢左一陣

就即刻去7仔買野飲

then返去踢多陣...就返home

 

返到去...bath!

sleep左15min...醒左

就打機...好悶a!!

日日係咁打...

又冇其他野做

算la....打到6點幾

開電腦傾msn...傾到食飯....

 

之後同我姐一齊打機!

打<<GTA>>...超好笑...

佢地係咁整到個人死...haha

then有人打比我wo...^^

傾左陣...

又打陣sim2~~

 

then傾左陣計~~

冇lu!!



2006 年 7 月 19 日  星期三   晴天


一個字 " 悶 "

起身聽下歌..

聽番古巨基 " 大雄 "隻碟

好耐冇聽過~~

then起身打機...打左陣winning..

然後玩隻新game...<<GTA>>新版!!

d人話唔好玩...其實同前個幾集冇咩分別

不過多左d新野...有個廢車埸...可以偷d車去賣

今次GTA我唔玩秘技..自己摶過

之後玩番捉馬"嬲"

玩到下晏~~

諗住傾電話

點知傾得2min都冇...算

 

then樂約左我落去打波

5點...落到去..我約埋fung

打打打到..6點

返home...好tired~

 

食飯...

傾左陣msn...

等人online...

聽日又n人踢波~

又要悶la聽日!!

 

琴日出完市中心...

擺左速手提係彬度..

而家仲未比番我...

聽日先可能拎番..

有咩事打我home tele