起身聽下歌..
聽番古巨基 " 大雄 "隻碟
好耐冇聽過~~
then起身打機...打左陣winning..
然後玩隻新game...<<GTA>>新版!!
d人話唔好玩...其實同前個幾集冇咩分別
不過多左d新野...有個廢車埸...可以偷d車去賣
今次GTA我唔玩秘技..自己摶過
之後玩番捉馬"嬲"
玩到下晏~~
諗住傾電話
點知傾得2min都冇...算
then樂約左我落去打波
5點...落到去..我約埋fung
打打打到..6點
返home...好tired~
食飯...
傾左陣msn...
等人online...
聽日又n人踢波~
又要悶la聽日!!
琴日出完市中心...
擺左速手提係彬度..
而家仲未比番我...
聽日先可能拎番..
有咩事打我home tele |