朝早第一次係比鬧鐘叫醒左
唔係自己自動自覺醒~~
then沖涼..食早餐
走lu~~
今日早左10min出門口...因為都唔知可以係home做咩
今日有d驚..因為琴日我小息唔記得交野比miss chan
佢話如果我小息冇交..就任佢罰d咩都得
so..我諗緊佢會罰我d咩
but過左成堂地理佢都冇提起
好彩者~~^^
之後個2堂都好悶..HIST..文學
then,小息落左去食野
唔知y而家d雞臭左咁多..仲要貴左
以後都n想食!!
then同周wil去校務處諗住拎返個波
點知個梁小姐串到爆...
仲話我地放波係locker...要搵黃sir處理
9架...then抽左..唔理佢
之後上去搵垣,彬,浩...
but唔敢入5D班房...門口都咁Q多人
2堂英文...listening..最like listening
聽幾聽好快過....過左第一堂
有個break..我同嵐,fung上去廁所
then本來諗住家政室摶過...點知太多人經過~~
so我地係禮堂搬左個遮架係樓梯口
之後就抽左
math堂...又出左去玩個個遮架
佢地一腳踢左個野落樓...haha..
正a!!d野飛哂出黎
then佢地即刻抽
當然我地都唔例外~~
math堂好快又過左
今日我同垣佢地出去食
今次去左大興仙桃源...今日食"麻辣肉片飯"
都幾k & 幾辣!!
then自己抽返去...做bander..
但冇人整...so落左去打波
同kit,安一隊..sm左周wil個隊10-0
下晏...上完林sir唔悶既中史堂~
但又上左一堂都唔算悶既中文堂
因為篇文章實在太好笑~~
咁就放學la...即刻落去打波
打打打到5點到...fung係咁實哂我..實哂唔緊要..正常
but佢有時比我過左..係度推我
之後係唔係都推我..射完波都要推我..
最後我100%...唔打1自己坐埋一邊透涼算la
5點4到抽左~~
返到home..沖涼..
打機...打"大富翁4"
今次重頭再玩過...因為琴日比電腦s左
玩到8點幾...終於s返電腦
then換3落去左食飯~
好肚餓a...成9點都未食飯!!
自己一個食左成碟干炒牛河..超飽
返到home...玩msn...終於都傾得
玩多陣"大富翁4"
訓lu~~
聽日盡班際最後既努力~摶埋聽日
正式要同5E摶過
好似happy話咁...唔駛驚5E!!
KAKA!! |