*│─│ei熙﹏
MY JOURNAL , MY LIFE
 
 
heihei421

暱稱: 熙
性別: 男
國家: 香港
MORE...

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 最新日誌 ::

2007-05-30
2007-05-29
2007-05-28
2007-05-22
翻生侏羅館


:: 訪客留言 ::

 
最近三個月尚無任何留言


:: 我的好友 ::

 
尚無任何好友


:: 我的連結 ::

錦垣..日記
Hang~~日記
KELVIN日記
杰...日記
陳大>>日記

:: BriTHDaY CLocK ::

由於生日鐘插件的供應商已終止此項服務,由即日起此插件將停止運作,請用戶將其從日誌版面中移除。
不便之處,敬請原諒。


RSS Feed
2006 年 9 月 24 日  星期日   晴天


睇醫生!!

朝早好早就起左身...

then8點落左青田踢波lu~

我諗住今日會好免...因為唔知點解好tired

第一埸...踢左都幾耐...本來win左...但達仔空門都唔入

so...反而比人一個攻勢k左

第2埸...杰比個令比我...我再扭過一個後衛...射入埋

之後個埸..入左個99波..

對面個龍門係我面前轉身...我一偷左佢個波

又射空門..又k左

之後對d勁人都win唔到lu~

then去左5人踢...踢得個幾埸就抽一

都唔好玩既~~

 

then返home...沖完涼

即刻落去睇醫生...因為病得好嚴重

睇完...原來只係感冒~~冇乜事

之後返home食飯...訓左陣

杰佢地就黎la...打winning

今日對杰3埸..win得佢一埸

 

佢地走左..我就同姐玩<<Clock Tower3>>

好耐lu隻game...係隻恐怖game黎既

好驚a...睇左一陣我就去左做hw

今次好比心機做paper 1

一定要摶過英文...

食完飯...msn左陣..

之後就做埋d hw...



2006 年 9 月 22 日  星期五   晴天


100左!!

朝早第一次係比鬧鐘叫醒左

唔係自己自動自覺醒~~

then沖涼..食早餐

走lu~~

今日早左10min出門口...因為都唔知可以係home做咩

 

今日有d驚..因為琴日我小息唔記得交野比miss chan

佢話如果我小息冇交..就任佢罰d咩都得

so..我諗緊佢會罰我d咩

but過左成堂地理佢都冇提起

好彩者~~^^

之後個2堂都好悶..HIST..文學

 

then,小息落左去食野

唔知y而家d雞臭左咁多..仲要貴左

以後都n想食!!

then同周wil去校務處諗住拎返個波

點知個梁小姐串到爆...

仲話我地放波係locker...要搵黃sir處理

9架...then抽左..唔理佢

之後上去搵垣,彬,浩...

but唔敢入5D班房...門口都咁Q多人

 

2堂英文...listening..最like listening

聽幾聽好快過....過左第一堂

有個break..我同嵐,fung上去廁所

then本來諗住家政室摶過...點知太多人經過~~

so我地係禮堂搬左個遮架係樓梯口

之後就抽左

 

math堂...又出左去玩個個遮架

佢地一腳踢左個野落樓...haha..

正a!!d野飛哂出黎

then佢地即刻抽

當然我地都唔例外~~

math堂好快又過左

 

今日我同垣佢地出去食

今次去左大興仙桃源...今日食"麻辣肉片飯"

都幾k & 幾辣!!

then自己抽返去...做bander..

但冇人整...so落左去打波

同kit,安一隊..sm左周wil個隊10-0

 

下晏...上完林sir唔悶既中史堂~

但又上左一堂都唔算悶既中文堂

因為篇文章實在太好笑~~

咁就放學la...即刻落去打波

打打打到5點到...fung係咁實哂我..實哂唔緊要..正常

but佢有時比我過左..係度推我

之後係唔係都推我..射完波都要推我..

最後我100%...唔打1自己坐埋一邊透涼算la

5點4到抽左~~

 

返到home..沖涼..

打機...打"大富翁4"

今次重頭再玩過...因為琴日比電腦s左

玩到8點幾...終於s返電腦

then換3落去左食飯~

好肚餓a...成9點都未食飯!!

自己一個食左成碟干炒牛河..超飽

 

返到home...玩msn...終於都傾得

玩多陣"大富翁4"

訓lu~~

 

聽日盡班際最後既努力~摶埋聽日

正式要同5E摶過

好似happy話咁...唔駛驚5E!!

KAKA!!



2006 年 9 月 20 日  星期三   晴天


良田打波!!

今朝一起身就7點...唔記得今日要返晨鳥

好趕...成7點半先出門口..

衝馬路...都趕唔切..返到去7點37分

but a chi唔肯收我份功課

嗚嗚嗚!!!聽日又要自己摶過!!

 

then去返班房~~

發生左件勁野....正a!!

未試過a~~haha

then忙完一輪...好tired

then就落返去排隊

 

之後週會...今日係學生會既宣傳

今佰都係得一個內閣..就係由林yan領導既"敢閣"

個過程都幾好笑...好多片睇

有d真係好99...but都幾好a

林yan真係領導有方!!

then就返返去上堂...

 

小息之後d堂好難過...2堂文學..一堂西史

超悶...好難先捱過左

lunch就係班房食飯...因為要開會

but d飯唔知做咩好耐都未到

so我地落左去打陣波先...

之後先上返去食飯~~

食完飯都唔知開咩會既~~都冇人開

得其他人係度整bander

 

之後上2堂英文堂...仲正

過左一堂之後有5min break

我同fung,同嵐又上左去家政室

but有人上緊堂...so我地叫入面d人幫我地拎蕃茄

佢咁都幫手拎...我地一拎左..即刻飛落街

haha^^

 

放學就即刻抽..fung,嵐上黎換3

then就去良田打波..4點2先去到

一去到好有衝勁~~but過左一陣就冇乜lu

打到5點幾...a生同我地講戰術

好專心咁聽...都明明地...不過打班際個時一定會盡全力

then6點抽左

之後同佢地去街埸打..but我冇打..得佢地打

睇到7點又抽lu~~

 

返到home...沖涼

又打左陣機..食飯..睇TV

然後玩msn...