我發覺我7點起身都好趕
so我而家教早左...6點8起身
一起身...勁眼訓..
but又好多野整...so即刻沖涼
then就返學lu
小息終於都發生左件嚴重野~~
我去一去廁所..返到黎
好多人圍觀...唔知咩事??
我一入去...kit叫我睇下...一睇隻玻璃窗爆左
我一估就估fung...點知真係
原來係佢..拎左個手球黎掟~~一掟就爆左
即刻搵校工上黎~~之後miss chan都上埋黎
校工上左黎之後...有個係度瘋狂我地
佢問:「邊個整爆架??」
fung答:「唔知a!!一返黎就係咁架la!!」
佢:「唔係咁講野a!!上年你地就整爛張(木台)..
今年又係你地~~之前已經整爆左個光管,而家又整爛隻窗
整唔到..人地就port我..打份工者...同你有仇咩??
如果我冇左份工,實斬死你地a!!」
超瘋狂a佢...好彩有d校工咁住佢
如果唔係真係斬死我地!!haha
lunch..同彬,垣出去食
去左紅高梁食...叫左彬做d野..kaka^^
but垣有d唔happy~
返到去...打左陣波!!
放學..即刻抽..
同fung去影學生相....影完去左美祺行左陣
then走lu~~
返到home...打機...
then等人on msn...
終於on 左..傾左陣~~
食飯...睇tv..
之後做hw...溫geog
訓lu~~ |