*│─│ei熙﹏
MY JOURNAL , MY LIFE
 
 
heihei421

暱稱: 熙
性別: 男
國家: 香港
MORE...

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 最新日誌 ::

2007-05-30
2007-05-29
2007-05-28
2007-05-22
翻生侏羅館


:: 訪客留言 ::

 
最近三個月尚無任何留言


:: 我的好友 ::

 
尚無任何好友


:: 我的連結 ::

錦垣..日記
Hang~~日記
KELVIN日記
杰...日記
陳大>>日記

:: BriTHDaY CLocK ::

由於生日鐘插件的供應商已終止此項服務,由即日起此插件將停止運作,請用戶將其從日誌版面中移除。
不便之處,敬請原諒。


RSS Feed
2006 年 9 月 30 日  星期六   晴天


好tired~

朝早打羽毛球~~

今日有太多人...要跟隊

太耐冇打過,球技已經生疏

已不能打回以往水準了!!

和朋友去了食早餐...而且還有優惠lei??

之後便去了我的家進行win大賽!!

可惜最終都是落敗了~~

 

在家食過波仔午餐後...

打左一陣機...就照約定既時間

前往新圍等 李's同佢買書~

但在良景偶遇..杰..yin

一同前往市中心~~

 

我交過電話費之後~

便前往所有運動用品公司...搜尋波boot

擾攘了一輪...同李's買埋書

又擾攘了一輪~~最後亦沒有任何收獲

2人回家去...

 

簡單的一個電話..知道了話中人的去向

可惜並未有空...整晚都沒有東西做

太悶了....終於sd了一個msg...

之後一直在等~~等~

最後在夜深..終於接到了一個等待已久的電話

傾了一會msn.便睡了



唔比入課室!!

朝早...早左d起身..

因為可以溫一陣書...

果然真係溫得一陣...10min都冇

咁就要出門口~~

 

返到去...個個都話今日n駛測驗

因為佢地話5C班都改左下星期2....

集隊有得睇升旗....好9 ><

上地理堂...真係比人s

miss chan又係度話我地整左冇人認...

之後佢講:「為左避免再有d咁既事情發生...

所以我決定以後小息同lunch要打鐘先可以入返班房」

喂喂...咁又點先??

之後maths堂竟然n人黎上堂

so我地狂係度播歌..傾計

之後羅sir上黎話佢去左開會~~

 

lunch...1點57分..返到黎

結果真係唔比入課室~~

2點05分打鐘...miss chan黎左

開左門..但唔比我地入去..比左fung入去拎個書包

又lock返度門~~

之後a chi黎到先開返...

 

p.e堂~~今日超炎

但仲要跑9分鐘...死到仆!!

好炎a真係...我地跑跑下個時..係咁哩埋係度抖  haha

最後自己作左17個圈~~

換先3..打左陣波先上去moody個度做野

上到去a琳瘋狂我...我太遲上去tim

是但la...做左1~2次就抽得

超唔認真...我驚上到去出醜~~

 

返到home...打左陣機~~

開msn...又未on...

等左好耐都未~~><

之後食飯...睇tv...睇足球片



2006 年 9 月 28 日  星期四   晴天


玻璃窗都爆埋~~

我發覺我7點起身都好趕

so我而家教早左...6點8起身

一起身...勁眼訓..

but又好多野整...so即刻沖涼

then就返學lu

 

小息終於都發生左件嚴重野~~

我去一去廁所..返到黎

好多人圍觀...唔知咩事??

我一入去...kit叫我睇下...一睇隻玻璃窗爆左

我一估就估fung...點知真係

原來係佢..拎左個手球黎掟~~一掟就爆左

即刻搵校工上黎~~之後miss chan都上埋黎

校工上左黎之後...有個係度瘋狂我地

佢問:「邊個整爆架??」

fung答:「唔知a!!一返黎就係咁架la!!」

佢:「唔係咁講野a!!上年你地就整爛張(木台)..

今年又係你地~~之前已經整爆左個光管,而家又整爛隻窗

整唔到..人地就port我..打份工者...同你有仇咩??

如果我冇左份工,實斬死你地a!!」

超瘋狂a佢...好彩有d校工咁住佢

如果唔係真係斬死我地!!haha

 

lunch..同彬,垣出去食

去左紅高梁食...叫左彬做d野..kaka^^

but垣有d唔happy~

返到去...打左陣波!!

 

放學..即刻抽..

同fung去影學生相....影完去左美祺行左陣

then走lu~~

返到home...打機...

then等人on msn...

終於on 左..傾左陣~~

 

食飯...睇tv..

之後做hw...溫geog

訓lu~~