下列的人去告密..整到我都要重考..(雖然我都有咩咩姐)我諗你地都明咩咩係點解嫁啦~..我點唔會去咩咩丫..最衰都係李先...
而家暫時知道3個人爆我地大獲:
1.孫蕙梨(爆左et)
2.畢x棋
3.李健豪(傳言)
真係多謝佢地..俾機會我地考3次..我凸
而家我好擔心ET丫.大家都知咩事啦.希望佢過到le關啦
今日正式被禁機了..以後只可以在媽媽訓教陣上下msn...只好得下星期三了...灰
--------------------------------------------------------------------------------------------------
聽日調位lu~.唔知邊個會同我坐呢.~希望都係一個勁人啦
天氣咁cool..緊係邊邊佢啦..所以我a媽今日就整左個火鍋..正呀(我話d肥牛)直情係我的最愛..如果日日都有邊顱打就好lu~不過食完之後拉肚--我d腸胃一直都唔好嫁喇..最緊要聽日唔好番到去先急=="
等我講下今日打邊顱有咩食啦~
首先~有我最鐘2ga肥牛.
之後有鮮牛肉.
又有魚魚><
又有菜
重有大量丸類.包括:芝心丸.龍蝦丸.水晶包(我都唔明點解打邊顱要買水晶包--)
最後有豬腰..今日真係正a
發夢都無估到.我居然會合格..不過我覺得stella俾鬆左..我實在太開心喇..正到自己好似係到發緊夢咁...唔通le個係老天爺對我的一個安"尉"獎?!(同我玩天外ga人會知嫁喇=.="輸到賣仔都唔得--)
哇正.無死啦.今次英文文法..哈哈.得到高人相助..想知點解我會合格..問下少少你就知~!
---------------------------------------------------------------------------
".〥祝芹仔生日快樂>3<︽