]]*浦提子之blog%]''"
2007 年 1 月 17 日  星期三   晴天


一次英文考三次 分類: 未分類

下列的人去告密..整到我都要重考..(雖然我都有咩咩姐)我諗你地都明咩咩係點解嫁啦~..我點唔會去咩咩丫..最衰都係李先...

 

而家暫時知道3個人爆我地大獲:

1.孫蕙梨(爆左et)

2.畢x棋

3.李健豪(傳言)

真係多謝佢地..俾機會我地考3次..我凸

而家我好擔心ET丫.大家都知咩事啦.希望佢過到le關啦

2007 年 1 月 9 日  星期二   晴天


被禁機了.. 感動 分類: 未分類

今日正式被禁機了..以後只可以在媽媽訓教陣上下msn...只好得下星期三了...灰

--------------------------------------------------------------------------------------------------

聽日調位lu~.唔知邊個會同我坐呢.~希望都係一個勁人啦

2007 年 1 月 5 日  星期五   晴天


打邊顱 不安 分類: 未分類

天氣咁cool..緊係邊邊佢啦..所以我a媽今日就整左個火鍋..正呀(我話d肥牛)直情係我的最愛..如果日日都有邊顱打就好lu~不過食完之後拉肚--我d腸胃一直都唔好嫁喇..最緊要聽日唔好番到去先急=="

等我講下今日打邊顱有咩食啦~

首先~有我最鐘2ga肥牛.

之後有鮮牛肉.

又有魚魚><

又有菜

重有大量丸類.包括:芝心丸.龍蝦丸.水晶包(我都唔明點解打邊顱要買水晶包--)

最後有豬腰..今日真係正a

2007 年 1 月 2 日  星期二   晴天


xdd 分類: 未分類

發夢都無估到.我居然會合格..不過我覺得stella俾鬆左..我實在太開心喇..正到自己好似係到發緊夢咁...唔通le個係老天爺對我的一個安"尉"獎?!(同我玩天外ga人會知嫁喇=.="輸到賣仔都唔得--)

2006 年 12 月 30 日  星期六   晴天


2006-12-30 分類: 未分類

哇正.無死啦.今次英文文法..哈哈.得到高人相助..想知點解我會合格..問下少少你就知~!

---------------------------------------------------------------------------

".〥祝芹仔生日快樂>3<︽



« January 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
考完試啦..心情輕鬆
明天以後...
測驗周又開始啦
2007-03-02
換左腦啦~
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
尚無任何好友
網站連結
#少少#
$波羅$
@小佩子ps@
~芹仔~
自訂欄位(一)
尚無任何內容