哇哈哈...今日真係好鬼特別.從未試過這天咁快到...聽日就要番學啦.真係有d唔捨得.唔係好想番學tim.不過今晚有11點有個頒獎禮.fiona都有分..哈哈..希望見到佢拿獎啦~~
老豆本來今日帶我去換電腦嫁.點不知俾我ar媽知道左.唔俾我去買a...之後好無聊咁上下網..心情一到低落...
(係咪一番到去有野測?)
唔知大家對今次物理要抄70次有咩睇法..我就慘lo.要畫280次..個唐子x昆人ga.又話半個鐘畫到70張.我畫左半個鐘都得20張左右咋..點算aaa??????????????????
畫到人都顛顛地.有冇人打算唔畫呢
*聽日就係熹哥大戰英文ga重要日子。。大家要支持我丫。
*le個就係快意ga網站http://o-cj.com/fast/。大家如果係用「捉」成輸入法就用我le隻喇都幾好用ga(同「捉」成輸入法差不多)
*剛剛下載了最新的快意(輸入法)現在要學下點打至得。所以而家打字好慢
*個blog都無咩人黎ga。。星期日睇有440人。過左2日都係得442==。多左2個。。