七月二十二日 晴天
今日約左班朋友打排球,跟住我到左排球埸,等左一陣.
見到羅浩然,佢都係打排球GE,估唔到佢會黎.
然後我地兩個等佢地黎,等到三點半倒,佢地黎LE.
打左一陣,廖廖都黎左O.O好奈無見佢LE(5日),好掛住佢呀!~~
佢剪左頭髮,仲GEL左頭,好型呀!我見到果時都好驚訝呀.
嚇親我,不過真係靚仔左,我叫佢要KEEP住咁樣哦.
跟住一齊打排球,好開心,仲要玩埋閃避球,好好玩呀.
然後再玩美式足球,玩到好癲,廖廖好勁呀,好快呀佢.
追佢唔到LA,而我唔識規則........大家玩到7:30.
好攰,我同廖廖一齊返屋企,我問左佢D親蜜問題.
哈哈!~唔話俾人聽@@@@
好想同廖廖,林仔,仲有其他朋友一齊入P班.
好開心識到佢地呀^.^
要永遠.......一起玩樂.......
BE FRIENDS FOREVER
|