都吾知點解`
次次出親街吾系落大雨就其他野;令到個m00d大大減低`-v-
原本系話8;30就要出到去..點知..唉..
去到amc`10;20左右..講真.真系吾知睇咩好`v3v
而個陣又就泥10;30..其他好多戲都放映ing`冇理由吾知佢做梗咩個陣先入場
又記得miss lam講過呢套戲好睇`
所以就睇''1百萬零1夜''^0^
套戲真系超讚`a0a`堅系好睇`d情節又勁掂`
如果出多d呢種類型既戲就真系開心死`堅會去睇硬`xd
睇完`用最快既時間去betty屋企`
返到粉嶺去買左d野食上去betty屋企食`
1路食..1路講野..1路聽企鵝講解d數學`
但..好似只容納2個人溫書甘..`-v-..甘我就吾溫拉..
唯有呆呆呆同埋呆`-_-''
到5;00左右`閃人`落去hea左陣`6;00幾就行返去粉嶺火車站`(;
莊先生`a0a
搵日我地1齊睇''監獄兔''拉`^v^
真系堅堅堅得意`又可愛`my fav0urite`(;
|