冇心情冇心情!`..
個心真系勁痛..原來心如刀割就系甘..
吾要甘樣就ending..
Can we keep it al0ng?`
Please d0n't leave f0r me`
由今日開始`我要做1個乖既女仔!`
吾啤人;吾串人;吾講粗口;吾撩事鬥非
其他人見到我甘樣打吾洗驚訝``^^
其實我下學期個陣真系有諗過介晒呢d吾好既野佢..
但就1路都得個講同諗..都系冇實行到
直到今日;我下決心1定吾可以再有呢d吾好既野!`
因為我既愛人`我就更加有衝勁去改`
我吾會覺得辛苦同委屈!`因為為左愛人咩都值得`x]
|