2008 年 10 月 28 日  星期二   

 

High School Musical 3  

今天考普通話和電腦哦~

電腦也不差吧

但就是時間不夠

嗚嗚嗚

因為做下做下的時候

部腦好慢呀!!!

好似hand左咁

><

普通話就死左lu

我拼音部份全死

十題沒有一題讀得岩

嗚嗚

由接觸普通話開始

我就討厭它

因為就是不懂

天呀!!!

 

 

放學之後去參加Halloween的活動

就是整mask啦

哈哈

好無聊哦~

整完之後

要戴上佢同影張相

好彩我整得快

d膠水已經乾左

不過我朋友就未乾

戴完之後

隻眼好痕

影完之後

我地自己都影左幾張

heehee^&^

 

完左之後

我和sinly去睇High School Musical 3

哈哈

d歌好好聽呀

我中意

Can i have this dance?

Now or Never

The boys are back

好好聽呀^^

哈哈

亞sam請我食free 爆谷哦

mathew都有

食到好飽

heehee^^

 

 

聽日又返工lu

今日好似有一個新人

不知聽日見唔見到佢呢

但是好像又是男哦

有冇女仔黎呀!!!!

 

 

 

發表時間:2008-10-28 10:40 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]