|
2008 年 10 月 28 日 星期二
| High School Musical 3 | | 今天考普通話和電腦哦~
電腦也不差吧
但就是時間不夠
嗚嗚嗚
因為做下做下的時候
部腦好慢呀!!!
好似hand左咁
><
唉
普通話就死左lu
我拼音部份全死
十題沒有一題讀得岩
嗚嗚
由接觸普通話開始
我就討厭它
因為就是不懂
天呀!!!
放學之後去參加Halloween的活動
就是整mask啦
哈哈
好無聊哦~
整完之後
要戴上佢同影張相
好彩我整得快
d膠水已經乾左
不過我朋友就未乾
戴完之後
隻眼好痕
影完之後
我地自己都影左幾張
heehee^&^
完左之後
我和sinly去睇High School Musical 3
哈哈
d歌好好聽呀
我中意
Can i have this dance?
Now or Never
The boys are back
好好聽呀^^
哈哈
亞sam請我食free 爆谷哦
mathew都有
食到好飽
heehee^^
聽日又返工lu
今日好似有一個新人
不知聽日見唔見到佢呢
但是好像又是男哦
有冇女仔黎呀!!!!
| | 發表時間:2008-10-28 10:40 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | ... | 247 | »
|