2008 年 10 月 31 日  星期五   

 

嗚嗚嗚 傷心 

今日返工

嗚嗚嗚

一個人在票房

雖然可以坐一整天

但是很多人看戲哦

唉~

今天要自己貼$30呀!!!

嗚嗚嗚

因為太多人了

可能找多左比人

唉~

好彩Bobo係到

如果唔係我一定比亞欣罵死啦~

十分失落

今日做到唔記得左食餐

最後等到8點幾先食

同bobo一齊食^^

雖然不是很明顯

但多謝你的安慰哦~

因為我知道你是一個不懂怎樣安慰的人

很開心呀!!

但是我還是貼了$30出來

嗚嗚嗚

今日收12點呀

見到Neil同亞Ken黎睇Saw 5

好睇咩?

聽日講差唔多全部都係血腥的

最討厭就是這些東西

 

今天很沮喪哦~

因為很多事都做錯了

明天返工

我不要再錯了

I swear!!!!!

 

 

我們請了三個新人

三個都是女生

哈哈哈

終於有女生來lu

一個是黃x虹

聽日有一個新人返工

好像叫亞yee

希望我們可以做朋友啦

heehee^^

 

發表時間:2008-11-01 01:29 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]