|
2008 年 11 月 1 日 星期六
又死了  | | 今日我又貼了$40了
唉~
聽日可能會是$50
    
好慘呀!!!!
天呀!
我唔要入票房呀!!!
又冇得同朋友傾計
又要貼$$$
唉~
今日黎左個新人
叫mango
個名都幾好
但係個人就.....
唉~
怪怪地咁囉
聽日我朋友就返lu
heehee^^
希望佢一切都順利啦
最重要是我
不要再貼啦∼
再係咁
做都唔夠貼呀∼
 
| | 發表時間:2008-11-02 01:07 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | ... | 247 | »
|