2008 年 11 月 1 日  星期六   

 

又死了 傷心 

今日我又貼了$40了

唉~

聽日可能會是$50

好慘呀!!!!

天呀!

我唔要入票房呀!!!

又冇得同朋友傾計

又要貼$$$

唉~

今日黎左個新人

叫mango

個名都幾好

但係個人就.....

唉~

怪怪地咁囉

聽日我朋友就返lu

heehee^^

希望佢一切都順利啦

最重要是我

不要再貼啦∼

再係咁

做都唔夠貼呀∼

 

 

發表時間:2008-11-02 01:07 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]