2008 年 11 月 2 日  星期日   

 

2008-11-02 傷心 

超級無敵的沮喪哦~

我今天又貼了一百塊啦

我怎樣的呢?

唉~

今日返左五個幾鐘

但只有$26.5人工

天呀!!!

我唔返啦~

返左三日

貼足三日

都唔係人黎既

痴線架!!!!!!!!!

嗚嗚嗚

 

 

 

 

呵呵呵呵呵呵~

昨天晚上差不多十點多

高雅打電話給我

heehee~

原本我只是按錯了payment

好開心呀!!!

原來我不用貼$100

也不用還錢給亞sam

不過也多謝動用糖果部基金幫我^^

heehee~

太好了

萬歲!!萬歲!!!

 

發表時間:2008-11-02 06:01 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]