|
2008 年 11 月 2 日 星期日
2008-11-02  | | 超級無敵的沮喪哦~
我今天又貼了一百塊啦
我怎樣的呢?
唉~
今日返左五個幾鐘
但只有$26.5人工
天呀!!!
我唔返啦~
返左三日
貼足三日
都唔係人黎既
痴線架!!!!!!!!!
嗚嗚嗚
呵呵呵呵呵呵~
昨天晚上差不多十點多
高雅打電話給我
heehee~
原本我只是按錯了payment
好開心呀!!!
原來我不用貼$100
也不用還錢給亞sam
不過也多謝動用糖果部基金幫我^^
heehee~
太好了
萬歲!!萬歲!!!

| | 發表時間:2008-11-02 06:01 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | ... | 247 | »
|