昨日歸昨日 ..緬懷何其多 ;`
-----------------------------------
1O :3o :去左bowie家玩 .
(完全失去了做功課的覲念 (汗.
o4: ×× :去了bbQ. ;}
燒完一輪出左去玩×3×`'
係到同姐姐 字字 渣古玩躲貓貓 ;p
之後係到玩這個吹泡泡 c0c'`
好令啲泡泡 .這種發明真超棒 /o\`'
之後又番去食過xd .(話說我原來係燒麵包神手xp
超令..金黃色的 .xd ;
o2:oo :老豆黎接我地走xd .
一齊去食宵夜.. (岩岩bbQ完 -_-||||`
-----------------------------------------------
好開心 開心得令人就覺得這不配自己
泡泡隨風飄散 剎那爆開 ;
這是什么感覺 ?是死亡的感覺嗎 .
---->最後還有:我有答案了 ~^_^~'`
--相:

|