今日去左補習,唔係好明a sir講咩= =''''''補完就返左home,下晝就同a 妹去左library......
今日一早,果個死人冬菇獸係到叫琴日整野食班人同佢解譯下琴日o既事,都真係好d問題.....英文堂miss比我地睇〝明日之後〞,雖然我睇過幾次,但係都係覺得好剌激a>○<.....音樂堂miss講考試範圍,仲唱有首song,不過係唱之前,miss問有左我地一個問題〝你覺得點先算係快樂??〞其實對於我黎講,無憂無慮、自由自在就係快樂la~~放學,同斐、旋一齊留左係學校食野,之後就行路返home la!!
今日食完lunch之後,同旋落左去"豬"樓到支持我地班,呵呵.......我地班d野食幾好味,唔錯!!我仲食到好飽tam^^放學,留左係學校一陣,之後就同旋一齊去補習lu~~第一日去果到補,有d緊張,hehe!!
今日chem堂勁正a,a sir改簿,我地自己做自己野,我有陣時睇book,有陣時反^^中文堂係咁釣魚= =''''放學同旋去左深水埗同佐敦買布、珠片.......7點幾先返到home!!
今日test唔多識!!嘩~~今日果堂art要畫果幅畫對於我黎講,難左d.......