今日返學遲到左半分鐘a~~d死miss同a sir都痴痴地o既!!快左打鐘,都唔同我地全校講聲,去死la~~我咁多年黎等一次a......唉!!今日d堂好悶,有幾堂我都係到釣魚a!! 旋都係未有$$$$都係報唔到,希望補習社到仲有位la.....
今日我就陪旋去補習社到睇下仲有冇位,哈......好好彩,仲有10個......但佢未有$$$報唔到住= =''''
今日約左表哥係九龍灣mtr果到等,佢帶我去補習社到報名,本來旋都去嫁,但佢臨時有野做,淨返我一個....講真,我咁大個女,我係將軍澳有陣時都會自己出去,但今次唔係將軍澳.....要自己出去,有d唔敢,太細膽la!!呵......但我為有我o既成績,都係出好d^^哈哈!!我同表哥出去,都講冇5句話~~我報完名就返home la///
早會又係係操場到,今日冇之前咁熱.......dt堂開始do my dream house la~~好happy^^今日我係堂堂都冇釣魚la!!
今日我又唔想返la,今日有幾堂我都係到釣魚╴我dt電腦繪畫終於finish la......