都成個月無打Blog囉,
因為依個月都忙緊返學、返工呀,
都無時間打字添,
都係依家上緊電腦堂先打到既,
如果要講依9月做過咩、有咩事發生,
都有排講囉,
我只想講依家要辛辛苦苦咁讀這一年去。
--------------------------------------------------------
返到黎個Blog都有少少唔同,
寫日記果到都有點似Word既功能,
更容易俾我上手啦。
訓到下午2點幾起身,
起左身一陣間就聽電話,
阿爸打黎話出舖頭幫一幫手,
我就4點準時到舖頭幫手啦,
之後做到9點幾先放工,
仲一齊係附近食埋晚飯返屋企囉。
今日有個夜更既人轉左黎返通燒更,
所以[J神]要我自己教佢執廚房,
佢就出去收銀,
咁我自己慣左自己都執好個廚房,
但多左個職位高過我,
但執廚房未熟手既[KEN],
所以我都有D唔慣,
咁都要教既,
[J神]教[KEN]點樣羅數,
我就落包,
落落下一按個茄汁槍就出事啦,
我按動個位被我按爆左,
搞到佢地都O左咀。
朝早9點幾我同[J神]一齊放工囉,
一齊食埋早餐,
10點幾先返到屋企訓。
今日放假都唔知做咩好,
又想出街,
但天氣又熱,
都係留係屋企打機啦,
人地返緊學,
約唔到人出街囉。
今日返工執廚房又執得快左,
無計啦,
琴日執得慢又亂,
所以今日要認真返D,
快D執好就快D頂人走,
去到5點幾就爆晒D野囉,
廚房得兩個人,
要早D準備好D野,
一到左6點幾就好多人,
我7點幾就放工囉,
早更D人返到我就放工啦,
返到屋企可以放大覺,
我放假一天啦。