好耐冇打blog啦,各位對唔住E!呢排完全係動漫嘅世界,抽身唔到。
呢幾日都係教會到,TUE.至WED.係復興,THUR.係十架7言,尋日係復活曲,好耐冇咁繁忙啦,不過都係值得嘅。
呢排都開始關心朋友嘅愛情,因為都小六啦~D以前唔拍拖嘅同學同朋友都好似有拍拖嘅跡象,當然以我呢種惡劣嘅條件...係冇我份嘅~~~
真係想試下睇下人地拍拖係點,雖然MTR大把,但係我想睇嘅係同學仲有朋友嘅戀情,話唔定我出街見到有FD們拍拖,會跟蹤你地~~~~~不過放心,我嘅跟蹤只會睇,唔會錄影,亦唔會唱。不過真係咁岩撞到有FD拍拖先算啦~~~~~~
|