今日8點起身/﹏\就即刻洗面..沖涼..之後就換校服..
跟住就出門口..出到去-V-搭馬鐵=.=...成嫁火車..全部都係得街人..
同埋我間學校D人..=V=好怪雞..返到去...升旗禮...唉...熱死了..升佢屎忽咩
之後個校長又話要國旗下的講話=V="冇陰公.,.就係到鳩UP當秘笈/3\好心佢體諒下我地LA
之後就返班房..班務時間..都冇咩野..好快就過左..只後8分鐘小息..同FD仔吹水..
8分鐘之後呢..就入禮堂開學禮Luu*~..入到去又奏國歌-V-"又校歌..呢D都唔緊要..
佢最衰就係\3/吼..又要聽個校長發UP風-V-"佢真係講到冇野好講..
好唔容易到左11點20分..放學LA xD..之後同7個女仔-V-同傑傑+琪(男)去食野
去左食椰林閣..食左個魚飯..食唔晒..不過飽死左-V-行路勁辛苦..之後+埋410.5=V=
但每人比左40$都係唔夠-V-"因為要加1..凍飲+2$..好多人未比+2=V=算LA..
之後我同紙巾每人拎多10$出黎..KO左張單xD次次找數都咁多野搞xD我們的特式
之後又行呀行...行行下=V=傑傑同樂琳去左後面兩個行xD..呢D咁既程況..咁就緊係會比我玩LA xD
面紅了xD哈..不過佢地冇野既..再行多陣..紫珊,牛丸,樂琳走先@V@..
跟住就到紙巾,陳君走..最後走埋最尾兩個@v@..最後得返三支公@v@因為我要等玲打黎-v-
仲未返得屋企..結果咪陪佢地行埋返屋企..去完耀安再去恆安..送晒兩個返屋企..
得返自己一個..去左買支寶寶力飲xD好味..最後決定左打比佢@0@
佢話唔出得BO@v@不過算la~唔緊要@v@跟住就返屋企la..返到屋企樓下...
去文具店買左兩支筆..開學la..呢年要比心機\3/..返去..去到梯前面..見到個呀婆企左係度-v-
咁我以為佢禁左-v-點知....我白白陪佢企1幾字-3-很笨..原來佢冇禁=v=部野一直停左係18樓=.=""""
返到屋企@v@即刻做變態佬=v="除晒d衫-v-之後洗白白xD沖左個幾鐘..舒服死xD
跟住睇左陣書..睇完書細佬用完了..我用返電腦..第一時間@V@緊係ADD老婆LA..
陪老婆傾計LO@v@之後就一直去到8點..9點2打比老婆@v@同佢因為吳乳非同屎塔肥(stephy)嘈交-v-
兩公婆都傻的=v="哈哈xD不過係我地既特色xD傾到10點半收線了.."收左線..SMS搵恩子@0@
陪佢傾..傾下傾下就12點半..因為要睇死亡筆記xD..12點半叫佢訓先@@訓左了..得返我一個人睇..
幾好睇xD不過我覺得動畫隻死神恐怖過電影果隻-V-"之後1點鐘..做完~覺覺豬>V<
恩子對唔住@V@琴日冇理你個SMS@V@原諒我xD
月光好 涼風好 如果可以透露
我不乖 但很好 只有你不知道
其實很想接近 結果先會煩躁
誰明白我的一種美好
不擔心跌倒
但淚水不願給你看到
為我好 請不要說話全是教導
為我好 或者只需好好的擁抱
或者於今晚會做到
不擔心跌倒 但淚水不願給你看到
為你好 想因你放下全部態度
為你好 或者只需好好的擁抱
但偏偏今晚你未到