hungloveyi
暱稱: δ牙甲﹏
性別: 男
國家: 香港
地區: 沙田區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
__時鐘`-願各位用每分每秒珍惜身邊人;
最新文章
___轉眼即逝;;
___閑得過份;;
___悶叉死我;;
___就是這樣;;
___好人有限;;
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
2007 年 9 月 2 日  星期日   晴天  ___別要做出會讓自己傷沁後悔的事*


無聊的一天/﹏\ 分類: 未分類

今日9點先起身@V@因為醒完又訓..訓完又醒@v@幾舒服..

跟住開電腦..開左電腦玩場信長..走場..冇引唔玩..

之後上網睇下野..睇睇下個傻妹起身luu* xD佢一定係累累..

都好耐冇訓到咁晏..之後上姦睇下野呀..同傻妹傾計..就咁樣去到12點..

之後就開始做個團既一個月統計-V-煩死..係咁做係咁做..做到2點半..

被迫落去剪頭=V=冇陰公哇/﹏\..4點到返到屋企..沖個涼..返電腦..

做埋今早未做完既野..一路做呀做..5點..又要打-V-煩..打到一半..對方彈兩個..RE WO-V-

RE 完..同左個傻妹講..佢好似唔開心..成場都冇咩心機玩..殺得果4個-3-唉..

結果緊係慘敗LA..輸左出黎同傻妹傾計..到E家..今日就係咁多..聽日見>V<

 

 

 

你有說過 我要記得以後
誰人才是女友 玩樂時候別要太自由
我答應過 我會記得回去
如常熱愛工作 然而別妨礙牽手
應該記得 記得記得陪住你
應該記得記得 記得非常時期
守著承諾直到滿足你 説服你別要分離
應該記得 記得記得留住你
應該記得記得 其實説好了 和你
一起選婚戒 迎娶你 沒需要失諸交臂
你告訴我 我要記得留意
無言是個警告 再晚些維繫不到
應該記得 記得記得陪住你
應該記得記得 記得非常時期
守著承諾直到滿足你 説服你別要分離
應該記得 記得記得留住你
應該記得記得 其實説好了 和你
一起選婚戒 迎娶你 沒需要失諸交臂
明白我尚記得 甜蜜時盟誓 其實從未背棄
就算暫時 是冷靜期 輸不起你

 
__珍惜現在所嬡*:2007-09-02 07:29 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]___回憶永遠是最好的;;`


2007 年 9 月 1 日  星期六   晴天  ___別要做出會讓自己傷沁後悔的事*


9月1-V-可惡咁要返學 分類: 未分類

今日8點起身/﹏\就即刻洗面..沖涼..之後就換校服..

跟住就出門口..出到去-V-搭馬鐵=.=...成嫁火車..全部都係得街人..

同埋我間學校D人..=V=好怪雞..返到去...升旗禮...唉...熱死了..升佢屎忽咩

之後個校長又話要國旗下的講話=V="冇陰公.,.就係到鳩UP當秘笈/3\好心佢體諒下我地LA

之後就返班房..班務時間..都冇咩野..好快就過左..只後8分鐘小息..同FD仔吹水..

8分鐘之後呢..就入禮堂開學禮Luu*~..入到去又奏國歌-V-"又校歌..呢D都唔緊要..

佢最衰就係\3/吼..又要聽個校長發UP風-V-"佢真係講到冇野好講..

好唔容易到左11點20分..放學LA xD..之後同7個女仔-V-同傑傑+琪(男)去食野

去左食椰林閣..食左個魚飯..食唔晒..不過飽死左-V-行路勁辛苦..之後+埋410.5=V=

但每人比左40$都係唔夠-V-"因為要加1..凍飲+2$..好多人未比+2=V=算LA..

之後我同紙巾每人拎多10$出黎..KO左張單xD次次找數都咁多野搞xD我們的特式

之後又行呀行...行行下=V=傑傑同樂琳去左後面兩個行xD..呢D咁既程況..咁就緊係會比我玩LA xD

面紅了xD哈..不過佢地冇野既..再行多陣..紫珊,牛丸,樂琳走先@V@..

跟住就到紙巾,陳君走..最後走埋最尾兩個@v@..最後得返三支公@v@因為我要等玲打黎-v-

仲未返得屋企..結果咪陪佢地行埋返屋企..去完耀安再去恆安..送晒兩個返屋企..

得返自己一個..去左買支寶寶力飲xD好味..最後決定左打比佢@0@

佢話唔出得BO@v@不過算la~唔緊要@v@跟住就返屋企la..返到屋企樓下...

去文具店買左兩支筆..開學la..呢年要比心機\3/..返去..去到梯前面..見到個呀婆企左係度-v-

咁我以為佢禁左-v-點知....我白白陪佢企1幾字-3-很笨..原來佢冇禁=v=部野一直停左係18樓=.=""""

返到屋企@v@即刻做變態佬=v="除晒d衫-v-之後洗白白xD沖左個幾鐘..舒服死xD

跟住睇左陣書..睇完書細佬用完了..我用返電腦..第一時間@V@緊係ADD老婆LA..

陪老婆傾計LO@v@之後就一直去到8點..9點2打比老婆@v@同佢因為吳乳非同屎塔肥(stephy)嘈交-v-

兩公婆都傻的=v="哈哈xD不過係我地既特色xD傾到10點半收線了.."收左線..SMS搵恩子@0@

陪佢傾..傾下傾下就12點半..因為要睇死亡筆記xD..12點半叫佢訓先@@訓左了..得返我一個人睇..

幾好睇xD不過我覺得動畫隻死神恐怖過電影果隻-V-"之後1點鐘..做完~覺覺豬>V<

 

恩子對唔住@V@琴日冇理你個SMS@V@原諒我xD

 

月光好 涼風好 如果可以透露
我不乖 但很好 只有你不知道
其實很想接近 結果先會煩躁
誰明白我的一種美好
不擔心跌倒
但淚水不願給你看到
為我好 請不要說話全是教導
為我好 或者只需好好的擁抱
或者於今晚會做到

不擔心跌倒 但淚水不願給你看到
為你好 想因你放下全部態度
為你好 或者只需好好的擁抱

但偏偏今晚你未到

 
__珍惜現在所嬡*:2007-09-02 10:10 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]___回憶永遠是最好的;;`